Gta San Andreas dvd kapot, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-10 20:59
Ik zit hier met een bekraste(ivm kat) dvd van san andreas, heb um al een tijdje niet geinstalleerd en nu had/heb ik weer zin om te spelen, zoiezo omdat ik pas weer internet heb en online wil gaan knallen, anyway ik wil gta:sa installen en de installatie komt niet verder dan een paar bestanden kopieren. Alles al geprobeerd, dvd reinigen, op 3 andere pc's proberen te installen, ook niks.

Wat te doen?? Ik heb namelijk geen zin om dat spel opnieuw te kopen.

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem contact op met de uitgever van de game. Meestal willen die wel nieuwe media opsturen voor een kleine vergoeding.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:44
Dan download je hem toch ergens, das dan je backup.. :)

Tja, verder kun je weinig doen.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Je hebt een licentie op het spel, dus download ergens de ISO van het spel, samen met een virtuele schijf, en alles werkt perfect :)

En dat alles legaal :)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
gewoon ff illegaal legaal downloaden en je key gebruiken van je originele ^_^

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 28-07 17:04
gewoon bellen naar rockstar games of mailen... als ze goede klantenservice hebben kunnen ze je mss een nieuwe toesturen.
http://www.rockstargames.com/support/req_support_contact.php

(voor de gene die denken wat hier onderstaat gelijk illegaal is, dat is het NIET lees het helemaal)
En anders zit er niks op om aan een gekopieerde versie een echte "1 op 1" te komen dmv bijv alcohol 120% maar dan wel met je eige key installeren en je orginele dvd behouden dan is het wel legaal en als je die dvd weg zou gooien niet meer! Je hebt dan kan dan aantonen dat je het spel zelf hebt gekocht etc. Want dan heb je een backup... en dat mag naar mij weten...

edit: Er waren mij mensenvoor

[ Voor 8% gewijzigd door xppn op 16-07-2006 22:08 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Met Rockstar contact opnemen heeft weinig zin, die maken de game alleen maar. Take-Two Interactive geeft de game uit en zijn dus het juiste aanspreekpunt. Via hun Duitse website kan je denk ik het beste bestellen, de Engelse website is duurder, 10 euro tegen 10 pond (bijna 15 euro). :)

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik denk wel dat je bepaalde dingen moet opsturen als bewijs dat je een licentie hebt, ik kan mij namelijk niet herrinerinen dat je een key moet ingeven bij GTA:SA. Je oude disc waarschijnlijk (smijt 'm dus niet weg)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• Razer86
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-10 20:59
hmm ja ok, ik zal 's kijken wat ik ga doen, bedankt voor de reacties

SystemSpecs - D2 LOD *Razernl

Pagina: 1