Toon posts:

Advies behuizing

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
U leest het goed: het is weer noobiestijd!

Maar zonder verdere gekheid:

ik zoek een passende behuizing bij een OCZ modstream 450. Al een tijd in bezit, maar bij het installeren in een Aopen H600B leek het me niet erg lekker uit te komen met de bekabeling, zeker wanneer de drives bezet zijn. (let wel: leek me, met een beetje creativiteit zal dat nog best te doen zijn)

Uiteraard zijn ruimte, koeling, duurzaamheid en een beetje gemak (en laag geluidsniveau van ventilatoren :P) belangrijke factoren. Punt is echter dat het systeem wat in de kast gemonteerd gaat worden nog verre van deze tijd is ( Radeon 9800XT zou voldoende moeten zeggen) en ik zelf geen tweaker ben, dus ben ik aan het twijfelen geslagen over het te besteden budget.

Indien budget geen obstakel zou zijn, zou ik waarschijnlijk de Coolermaster Stacker 830 aanschaffen, maar dat lijkt me overkill op dit moment.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goedkoper, passend alternatief of een bevestiging dat de prijs van de Stacker door de meerwaarde van de kast verantwoord wordt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Een Centurion 5 misschien. ik geloof dat de helft van de tweakers hem hebben (als ik het 'post hier je pc' topic bekijk) en ik moet zeggen dat het prima kasten zijn. NIet duur, ruim, stevig en duurzaam.

Verwijderd

Je kunt de normale stacker nemen STC-T01.
Of een wat meer afgewerkte kast, zoals de antec p180.

Ik heb momenteel nog een stacker STC-T01, maar deze gaat binnenkort plaatsmaken voor een p180.
Kijk hier eens zou ik zeggen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Niet van deze tijd" slaat meer op een 486 dan een Radeon 9xxx :o

Verder ben je *wel* een Tweaker vanaf het moment dat je je op GoT aanmeldt :)

Dat betekent niet dat we verwachten dat je alle kennis gelijk in huis hebt, maar wel dat je bereid bent zelf op zoek te gaan. Je geeft sowieso niet aan precies *waarom* die OCZ Modstream "niet lekker" uitkomt; zonder die info is sowieso geen zinnig antwoord op je vraag te geven :o

Begin dus eens alles voor jezelf op een rijtje te zetten en de eerdere topics hier na te lezen - er zijn al zeer veel geweest over ATX kasten... :z

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.