Toon posts:

Wat is het beste programma om muziek mee af te spelen??

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers.

Met dit topic probeer ik erachter te komen welk muziek-programma nou het geliefst is.
Dus,...Welk programma gebruiken jullie om muziek mee af te spelen / te beheren ?

Doel van het topic?

Verzamelen welke programma's nou het meest worden gebruikt

Alle reacties zijn welkom!!

Greetz. Tom aka JamesHondje

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 21:52 ]

Verwijderd

Ik gebruik zelf Jetaudio.
Heeft multichannel support en je kunt er "albums" in aanmaken die dan overzichtelijk in een lijst komen te staan.

Verwijderd

Sinds jaar en dag verslaafd aan winamp :p

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Het ultieme programma bestaat NIET :)

Voor iedereen is dit anders. Ik bijvoorbeeld wil een strak, licht programmaatje, zonder al die extra's. Anderen willen dan liever een programma met allemaal extra's en leuke skins.

Sommigen vinden I-Tunes de beste, maar persoonlijk vind ik het niet leuk werken.

Kijk eens wat rond hier op het forum, er zijn hier een paar topics over. Installeer er een paar en probeer ze uit, je zal zelf wel zien wat je het liefst hebt.

• GUZA
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-03-2022
Ik gebruik itunes en winamp.
Alleen itunes vind ik nog niet zo handig want als je mp3`s verplaatst dan herkent itunes niet meer de mp3`s in de lijst wat behoorlijk irritant is.
Als daar een oplossing voor is dan is itunes ideaal.

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

frankknopers

Goud is geen geld

Welke de beste voor jou is hangt helemaal af van jouw eisen, wensen, geluidsinstallatie, besturingssysteem enz. Zonder meer informatie in je topicstart vrees ik dat dit een opsomtopic gaat worden waar uiteindelijk jij ook niks aan hebt.

Daarnaast is het doel van je topic ook niet echt duidelijk. Wil je gewoon statistieken verzamelen om zo tot de meest favoriete mediaspeler te komen of wil je informatie over welke mediaplayer voor jou het beste is?

Voor het eerste geval zou je een poll in je topicstart kunnen zetten, in het 2e geval zou je ook meer informatie moeten geven en research moeten doen.

[ Voor 46% gewijzigd door frankknopers op 16-07-2006 21:34 ]

Goud is geen geld

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:25:
Ik gebruik zelf Jetaudio.
Heeft multichannel support en je kunt er "albums" in aanmaken die dan overzichtelijk in een lijst komen te staan.
Die gaan we ook eens proberen >:)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Frank_Knopers slaat de spijker bijna op zijn kop. Er moet aan toegevoegd worden dat opsom-topics niet de bedoeling zijn op GoT, enkele uitzonderingen daargelaten. Verder moet je veel mazzel hebben wil je met minimale inzet een interessante discussie straten...

Dit topic is dus gesloten.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.