Ik wil graag eens iets anders dan een Windows based laptop en dan kom je al snel uit bij een Apple macbook. Echter, ik heb absoluut geen zin in teleurstellingen als een veel te warme onderkant van de notebook, rare fan geluiden, verkleuringen of andere afwijkingen. Ik wil duurzaamheid, een notebook dat koel blijft en lekker stil. En dus vooral géén early adaptor verrassingen. Voorgaande overweging heeft me weerhouden van het bestellen van een Macbook.
Doordat hier op het forum vaker Mailamac werd genoemd heb ik daar eens op gegoogled, wilde nl. weten was het was. Nu zag ik dat ze Apples verkopen en bijvoorbeeld ook nog de Ibook verkopen en die is al een tijdje uit. Vooral het exemplaar met het 14 inch scherm spreekt me aan en ik verwacht bovengeboemde problemen niet tegen te komen. Wat ik ermee wil doenl is het volgende: veel internetten, tv herhalingen bekijken via internet, een briefje in Word tikken (die ook op mijn pc verder te bewerken moet zijn) en een paar keer per jaar wat foto's showen. H
Hoe stom is dan nu het idee om een Ibook te kopen bij Mailamac ipv een Macbook?
Doordat hier op het forum vaker Mailamac werd genoemd heb ik daar eens op gegoogled, wilde nl. weten was het was. Nu zag ik dat ze Apples verkopen en bijvoorbeeld ook nog de Ibook verkopen en die is al een tijdje uit. Vooral het exemplaar met het 14 inch scherm spreekt me aan en ik verwacht bovengeboemde problemen niet tegen te komen. Wat ik ermee wil doenl is het volgende: veel internetten, tv herhalingen bekijken via internet, een briefje in Word tikken (die ook op mijn pc verder te bewerken moet zijn) en een paar keer per jaar wat foto's showen. H
Hoe stom is dan nu het idee om een Ibook te kopen bij Mailamac ipv een Macbook?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 20:38 . Reden: Verduidelijking laatste zin ]