Ik denk dat deze in de buurt komt: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.php?phone_id=11124ac
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Je zou hem dan moeten importeren vanuit daar
Stel, ik import hem, zou ie dan werken? Ik zit bij T-Mobile
Ik weet niet of die sim te flashen is om de gegevens van jou telefoon maatschappij er in te krijgen.
Daarnaast hebben ze alleen aziatische talen en soms engels.
Lastig als je het nl woordenboek gebruikt met sms-sen.
NB, ik ben nu in Hongkong en heb er over gedacht om een Nokia mee te nemen.
Zou de firmware te flashen zijn voor andere talen?
Ik heb hem ook uit Hong Kong en vaak zit er al engels op als je naar van die vage marktjes gaat.Geurt-kun schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:53:
Veel Japanse telefoons hebben een ingebouwde "sim".
Ik weet niet of die sim te flashen is om de gegevens van jou telefoon maatschappij er in te krijgen.
Daarnaast hebben ze alleen aziatische talen en soms engels.
Lastig als je het nl woordenboek gebruikt met sms-sen.
NB, ik ben nu in Hongkong en heb er over gedacht om een Nokia mee te nemen.
Zou de firmware te flashen zijn voor andere talen?
Snap ik, maar zou toch graag NL er op hebben.Megamind schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:56:
[...]
Ik heb hem ook uit Hong Kong en vaak zit er al engels op als je naar van die vage marktjes gaat.
Je moet er ook mee rekening houden dat ze in japan kleinere simkaarten hebben dan hier. Zogeheten mini-sim. Dus dan hebben ze de telefoon daar op aangepast, en past de jou er niet in.Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 19:24:
Thnx, dat heeft me op weg geholpen, het is de Panasonic FOMA P902i
Stel, ik import hem, zou ie dan werken? Ik zit bij T-Mobile
Panasonics zijn (bijna) niet meer verkrijgbaar in Nederland, maar gewoon nog wel te importeren. Als je het toestel gewoon uit een ander Europees land importeer (Ebay) dan gaat jouw T-Mobile SIM gewoon werken en kan je ook gewoon bellen.
Ikzelf heb ook wel eens de gedachte gehad om een Panasonic telefoon te importeren, ze zijn erg mooi, strak en uitgerust met prachtige kleurendisplays.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 16-07-2006 20:32 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik ga me eens verdiepen in die sim kaartjes en of het werkt
Wel als je een Vodafone UMTS bellen abonnement hebt.nils7 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:47:
Japan gebruikt zo ie zo een ander netwerk dus werkt hij hier niet! Al kreeg je er een sim in!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Een vriend zit nu in Japan met z'n telefoon met HI abbo en de telefoon is aangemeld daar in het netwerk. Dus volgens mij moet het wel degelijk kunnen en zeker met een tri of quad band moet het wel lukken.nils7 schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:47:
Japan gebruikt zo ie zo een ander netwerk dus werkt hij hier niet! Al kreeg je er een sim in!
verdwaalde ict'er op elektro!
Hangt een leuk prijskaartje aan zeker? Die site van ze wil op het moment niet...Giox schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:53:
[...]
Wel als je een Vodafone UMTS bellen abonnement hebt.
Dat kan best, maar wat ik wil zit precies andersom, een phone uit Japan die hier werkt5mebibyte schreef op zondag 16 juli 2006 @ 20:57:
[...]
Een vriend zit nu in Japan met z'n telefoon met HI abbo en de telefoon is aangemeld daar in het netwerk. Dus volgens mij moet het wel degelijk kunnen en zeker met een tri of quad band moet het wel lukken.
Maar ik heb hem nog niet kunnen vinden ook, op Ebay word vanalles verkocht behalve die
Als je een abo uit japan neemt en die hier gaat gebruiken, hoe zit het dan met de roaming?Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 02:22:
[...]
Dat kan best, maar wat ik wil zit precies andersom, een phone uit Japan die hier werkt
Misschien moet je contact opnemen met panasonic?
Foma phones werken niet buiten Japan, ze zijn merkgebonden aan het Ntt docomo foma netwerk. Ten eerste krijg je de simlock er niet af. En ten tweede heb je er dan nog niks aan want ook al past je simcard qua formaat wel in de telefoon, het gaat niet werken omdat Foma gebruik maakt van een ander soort type kaart.Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 02:22:
Dat kan best, maar wat ik wil zit precies andersom, een phone uit Japan die hier werkt
Maar ik heb hem nog niet kunnen vinden ook, op Ebay word vanalles verkocht behalve die
Dus het beste wat je kan doen is een VS7 kopen.
had ik ook gedaan
[ Voor 19% gewijzigd door Deacon op 28-08-2006 14:49 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?