USB optical wireless muis werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2025

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Ik voor mijn vriendin in Hongkong een draadloze optische usb muis gekocht.
Het is al de tweede, want de eerste (zeer goedkope) werkte alleen op de PS2 aansluiting. Omdat de muis na een paar mintuen werkeloos uitschakelde en niet meer automatisch aanging heb ik em terug gebracht.
Ik heb nu een duurdere gehaald voor haar, maar die werkt ook niet.

Ze heeft een IBM NETVISTA pc met Intel Pentium 4, 1,8 GHz moederbord.
Windows Professional SP2, up to date.
Muis: e-Blue, Slide-in Mobile.M
http://www.e-blue.jp/en/P....aspx?Ser_Id=226&Cat_ID=2
Eigenlijk bedoeld voor laptop gebruik, omdat de ontvanger in de muis op te bergen is.

Bij deze muis zit geen PS2 adapter, dus dat kan ik niet proberen.
Bij het rebooten lijkt het er even op of de muis herkent wordt, maar later komt windows met de vraag naar drivers.
Bij het automatisch zoeken naar drivers kan Windows geen geschikte drivers vinden en zegt dat de hardware onbekend is.

Iemand enig idee hoe ik haar kan helpen?

2k op west bij Pv Output

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08-2025

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
btw, ik heb het hele forum afgeschuimd voor een antwoord, maar niets gevonden wat me kan helpen. :(

2k op west bij Pv Output

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:00

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je topic schoppen binnen 24u is asociaal, waarom zou jou vraag belangrijker zijn dan die van andere gebruikers :? Gebruik voortaan de edit Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif om info toe te voegen aan je posts :o

Verder zijn er nog zat dingen die je zelf kunt doen - met name kijken op een andere PC wat er gebeurt. Normaal valt dit gewoon onder de HID-drivers...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.