Gegroet mede-fotohobbyisten,
Op een aantal wandelingen met fototoestel viel me op dat bladeren best gaaf zijn. Ik pakte mijn fototoestel en maakte een case, en die gaat zo:
1 Doorkijkje op bessen:

2 blaaren die baaden in lichtstraal:

3 schaduw/lichtspel met beestje:

4 groen(te):

5 Dooschijnend en bedauwd blad:

6 Eikenbladeren met vliegjes:

klik hier voor fullsize (meer detail, foto komt beter tot zijn recht)
7 Kastanjebladeren?

Nog een zut distelplaatjes
8 bereklauw-bloempjes, hier wil ik misschien nog een case van schieten, als ze nog bloeien. Vind het een erg mooie plant...

9

10 Zweefzweef...:

11 nog wat gezweef:

12 net geland, helaas rechts nèt te krap gekropt...

13 nog een disteltje (bijna zoals 8, maar toch anders)

Ben benieuwd naar reacties, enneh, hoe denken jullie over bordering bij (sommige van) deze plaatkes?
Edit: groot staan ze op http://uchy.fotopic.net/c1020773.html . Ik raad aan daar ff een grote versie te bekijken van sommige platen als die je zo niet bevallen...
Op een aantal wandelingen met fototoestel viel me op dat bladeren best gaaf zijn. Ik pakte mijn fototoestel en maakte een case, en die gaat zo:
1 Doorkijkje op bessen:
2 blaaren die baaden in lichtstraal:
3 schaduw/lichtspel met beestje:
4 groen(te):
5 Dooschijnend en bedauwd blad:
6 Eikenbladeren met vliegjes:
klik hier voor fullsize (meer detail, foto komt beter tot zijn recht)
7 Kastanjebladeren?
Nog een zut distelplaatjes
8 bereklauw-bloempjes, hier wil ik misschien nog een case van schieten, als ze nog bloeien. Vind het een erg mooie plant...
9
10 Zweefzweef...:
11 nog wat gezweef:
12 net geland, helaas rechts nèt te krap gekropt...
13 nog een disteltje (bijna zoals 8, maar toch anders)
Ben benieuwd naar reacties, enneh, hoe denken jullie over bordering bij (sommige van) deze plaatkes?
Edit: groot staan ze op http://uchy.fotopic.net/c1020773.html . Ik raad aan daar ff een grote versie te bekijken van sommige platen als die je zo niet bevallen...
[ Voor 9% gewijzigd door Uchy op 16-07-2006 16:26 ]
One small Uch for a man, one giant Uch for mankind | specs