Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TT Navigator 5 (kaarten op SD kaart zetten)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand misschien een oplossing voor het volgende probleem.
Op mijn 1 GHz SD kaart heb ik via Active Sync een tweetal kaarten van Engeland geinstalleerd. Deze kaarten zijn vervolgens niet te zien bij een kaartwissel. Een enorme puinhoop dus.
Twee eerder geinstallerde kaarten Benelux en Duitsland zijn wel zichtbaar)

Ik heb Navigator 5 maar opnieuw geinstalleerd omdat het niet lukte. Ook heb ik de kaarten op de PC geinstalleerd om vervolgens naar de SD kaart te kopieren. Gelukt maar vervolgens weer geen kaarten te zien.
Niets lukt.

Alle kaarten zijn legaal en staan op mijn naam.

Gerrit :7

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 15:43:
Heeft iemand misschien een oplossing voor het volgende probleem.
Op mijn 1 GHz SD kaart heb ik via Active Sync een tweetal kaarten van Engeland geinstalleerd. Deze kaarten zijn vervolgens niet te zien bij een kaartwissel. Een enorme puinhoop dus.
Twee eerder geinstallerde kaarten Benelux en Duitsland zijn wel zichtbaar)

Ik heb Navigator 5 maar opnieuw geinstalleerd omdat het niet lukte. Ook heb ik de kaarten op de PC geinstalleerd om vervolgens naar de SD kaart te kopieren. Gelukt maar vervolgens weer geen kaarten te zien.
Niets lukt.

Alle kaarten zijn legaal en staan op mijn naam.

Gerrit :7
Maak eens een screenshot hoe je SD kaart er uit ziet?

je zou het op deze manier moeten hebben

X:\England-Map

(X:\ kan bij jou anders heten en de naam van die Map ook ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Geloof het of niet het probleem is opgelost met het formateren van de SD kaart en e.a. er opnieuw opzetten. De tip vond ik op een ander forum. Bedankt voor je moeite. Het heeft me een dag gekost
:)

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:30
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 22:19:
Geloof het of niet het probleem is opgelost met het formateren van de SD kaart en e.a. er opnieuw opzetten. De tip vond ik op een ander forum. Bedankt voor je moeite. Het heeft me een dag gekost
:)
Mooi zo :)