Ik probeer al een tijdje de e-mail adressen op mijn website in een GD Lib image te duwen, de code vind je allom op het internet en de scripts werken ook allemaal, maar dan krijg ik telkens problemen met de header die nodig is om de image te laten zien, want eens ik deze in m'n code voer krijg ik de gekende error "output has already been send..."
Nu vraag ik mij dus af hoe die image tussen gewone HTML code in kan getoond worden, kan iemand mij dat misschien uitleggen ?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| //(source van SiteMasters.be) $email = 'email@email.com'; // De email varibalen. Dit is de tekst. Je kan natuurlijk ook iets uit de DB halen en dan hier neerzetten. $imgTXT = $email; //tekst die op de afbeelding komt $imgCreate = ImageCreate(300, 14); //breedte, hoogte $imgBg = ImageColorAllocate($imgCreate, 255, 255, 255); //255, 255, 255 is wit (achtergrond) $imgFg = ImageColorAllocate($imgCreate, 51, 51, 51); //51, 51, 51 is zwart (textkleur) ImageFill($imgCreate, 1, 1, $imgBg); ImageString($imgCreate, 2, 1, 1, $imgTXT, $imgFg); header('Content-type: image/png'); ImagePNG($imgCreate); ImageDestroy($imgCreate); |
Nu vraag ik mij dus af hoe die image tussen gewone HTML code in kan getoond worden, kan iemand mij dat misschien uitleggen ?
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600