halo.
ik heb voor mijn pc een nieuwe hd gekocht, met het plan om de oude in de mac te gaan zetten. (de mac heeft maar 6gb
). nu komt het eerste probleem, ik ben niet erg goed met mac instellingen dus hoe krijg ik hem van ntfs naar een mac bestandssysteem. (op internet vond ik alleen hele moeilijke methodes.) ik had nog een os9 cd liggen(niet origineel). die ik wou gaan testen op de oude harde schijf maar met c inhouden boot hij er niet van. als opstart schijf kiezen zie ik wel even zoon mannetje die knippert met een vraagteken maar daar kan ik ook niks mee. op internet heb ik gelezen dat ik me daar geen zorgen over moet maken en dat het wel lukt als ik die harde schijf er leeg inzet. ook moet er osx op.
ik wordt van de informatie van internet alleen maar verwarder dus het lukt me echt niet meer dit is eigenlijk wat moet gebeuren.:
oude hd eruit,
die nieuwe ntfs hd erin en formateren naar een mac bestands systeem
os9 en osx instaleren.
het is een g3 blue & white, hij heeft een afwijking er zit een teac cd-rom in die er niet officieel in hoord.
sorry als het mischien wat moelijk is te lezen maar ik heb problemen met zinsbouw
ik heb voor mijn pc een nieuwe hd gekocht, met het plan om de oude in de mac te gaan zetten. (de mac heeft maar 6gb
ik wordt van de informatie van internet alleen maar verwarder dus het lukt me echt niet meer dit is eigenlijk wat moet gebeuren.:
oude hd eruit,
die nieuwe ntfs hd erin en formateren naar een mac bestands systeem
os9 en osx instaleren.
het is een g3 blue & white, hij heeft een afwijking er zit een teac cd-rom in die er niet officieel in hoord.
sorry als het mischien wat moelijk is te lezen maar ik heb problemen met zinsbouw
Heel veel lurken, heel weinig posten..