Ik zit met een html probleem in de maag waar ik niet van inzie hoe die voor kan komen. Het gebeurt alleen in IE6 (en waarschijnlijk ook 7) en Opera. Firefox doet het wel goed.
voorbeeld html
Het probleem is als volgt:
Er is een div met een vaste width, 200 pixels.
Als er een boel tekst in gaat MET spaties er tussen, zal het op meerdere regels terecht komen. Behalve als ik de ) karakter gebruik. Op de een of andere manier wil die niet naar de volgende regel gaan, ook al zit er wel degelijk een spatie tussen de tekens
Het gaat dus echt alleen om de ), niet om de ( want die doet het wel goed.
Zelfs als ik ) in plaats van ) gebruik wil het nog niet werken.
zelfs hier werkt het niet goed (in opera dan):
) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) )
Mijn vraag:
is dit een browser probleem of zie ik iets over het hoofd?
voorbeeld html
Het probleem is als volgt:
Er is een div met een vaste width, 200 pixels.
Als er een boel tekst in gaat MET spaties er tussen, zal het op meerdere regels terecht komen. Behalve als ik de ) karakter gebruik. Op de een of andere manier wil die niet naar de volgende regel gaan, ook al zit er wel degelijk een spatie tussen de tekens
Het gaat dus echt alleen om de ), niet om de ( want die doet het wel goed.
Zelfs als ik ) in plaats van ) gebruik wil het nog niet werken.
zelfs hier werkt het niet goed (in opera dan):
) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) ) )
Mijn vraag:
is dit een browser probleem of zie ik iets over het hoofd?
hallo