Landschapsfoto's rondom nijmegen, waar zijn mooie plekjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 17:21
Ik woon nu al een poosje in Nijmegen, en het is er nog niet echt van gekomen om eens een keer uitgebreid landschapsfoto's te gaan maken. Eigenlijk weet ik ook niet echt de leuke plekjes daarvoor. Ik ken de hatertse vennen, en de kruidentuin in park brakkenstein, maar voor een wijd landschap zou ik het eigenlijk niet zo weten.

Wie O wie weet een mooi plekje waar ik heen kan gaan?

oh ja, ik heb op het ogenblik de beschikking van een auto en een goed paar wandelschoenen, dus bereikbaarheid zou geen probleem moeten zijn.

[ Voor 1% gewijzigd door fotoklaasje op 16-07-2006 14:49 . Reden: damn, typo in de titel, kan iemand m even aanpassen? ]

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De weg richting Kleve zitten een aantal mooie stukken tussen, de waaldijk afrijden levert ook mooie plaatjes op :) Genoeg mogelijkheden, ga gewoon lekker rijden en zie wat je tegenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51678

Ik weet niet of je een beetje van lopen houdt,
maar er is vanuit nijmegen een paaltjes route de N70 die voert langs allemaal leuke plekken.
o.a. de duivelsberg, wielermeer op een gegeven moment kom je aan de duits/nederlandse grens.
Al met al krijg je genoeg landschappen te zien.
Je zou een ook langs de heilige landstichting kunnen gaan, of groesbeek en omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:44
Bereikbaarheid is rondom Nijmegen op dit moment natuurlijk best wel een probleem :)

Maar ik zou eens de Ooijpolder in rijden. Gewoon de dijk volgen vanaf Nijmegen en lekker door rijden tot Millingen. Daar is meer dan genoeg mooie landschap te zien. Als je vanaf daar Duitsland in rijdt, kun je redelijk makkelijk richting Kleve en de weg die neographikal noemt hierboven weer terug nemen naar Nijmegen.

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotoklaasje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21-06 17:21
thnx :D

ik zal eens richting kleve gaan en zien waar ik uit kom vanavond ;)
als ik slaag post ik uiteraard een paar foto's

http://www.klaasje.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141950

Ik woon zelf iets onder Nijmegen bij Grave in de buurt. Dus ik ga je ff de andere kant op sturen. Pak maar eens de A50 richting Oss en ga dan maar eens in en rondom Ravenstein wat fotograferen. Best goed bewaard vestingings stadje. Je zou ook de maasdijken kunnen afrijden richting Megen / Ooien /Niftrik / Leur / Apeltern. Dan kom je vanzelf wel wat dingen tegen. Leuke aan die omgeving is dat er veel oude kerkjes en vestegingswerkjes staan. Vaak ook in een interessant landschap.

suc6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

Zoefff

❤ 

Apen-nootjes heeft hier een mooi verzameltopic voor geopend, het lijkt me een goed plan om vragen als deze daar centraal te houden. Zo ontstaat er ook voor de toekomst (er wonen vást wel meer mensen in Nijmegen :P) een mooi overzicht :)

Zie Waar fotograferen - ideeën en ervaringen dus :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.