[Outlook 2003]Imap datums verkeerd

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31
Tijdens het overzetten van local naar imap via thunderbird moet er wat fout zijn gegaan. Maar Ik heb het volgende gedaan:

In thunderbird --> alles overgezet naar dirs op mijn imap. Nu ziet thunderbird dus alle datums en tijden goed.
Maar wanneer ik met mijn outlook 2003 (zat standaard bij mij laptop) inlog op de imap server. dan zie ik alleen de tijden dat outlook de bestanden ontvangen heeft. oftewel de tijden kloppen niet.
Maar als ik naar de opties kijk van een email bestand staat de orginele tijd er wel gewoon bij..

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen...

Mijn dank is groot! :)

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31
Via internet gezocht en ik heb meer mensen met dit probleem gevonden via google.

Alleen raar / jammer dat outlook zo werkt.. en dat het niet in te stellen is.. :)

of weet iemand hoe je dit opnieuw kan cachen oid?

[ Voor 14% gewijzigd door Ankh op 17-07-2006 08:26 ]

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb hetzelfde meegemaakt in Outlook. Ik ben zelf nog bezig met een keertje iets maken in VBA om de datums te herstellen. De datums staan er namelijk nog wel gewoon, maar in een andere kolom. Maak alle datum-kolommen maar eens zichtbaar.
(zit op mn werk en kan even niet nalopen welke kolom je moet hebben).

Ik heb als oplossing een plugin gezocht waarmee ik alle berichten uit Thunderbird exporteer naar .msg bestanden. Die importeer ik in OL Express en dat exporteer ik daar vandaan naar Outlook.

Erg omslachtig, maar voor 10 folders met een paar duizend berichten wel het makkelijkste, denk ik. Zeker met dat datum gedoe erbij.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.