toetsenbord (taal) dell latitude d600

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

• monta
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-02-2025
weet iemand hoe de toetsenbord taal moet staan voor een dell latitude d600 laptop?

Ik heb hem op nederlands-nederlands en taal op verenigde staten internationaal staan maar een aantal toetsen werken niet zoals op het toetsenbord zichtbaar is, ook bijv de shift toetsen werken niet. Als ik met de pijltjes toetsen in verkenner naar beneden ga wordt alles geselecteerd, gebruik ik de num lock toets dan wordt er niets geselecteerd maar ook niet met de shift toets. Daarbij doen de haakje openen en sluiten andere dingen. Dit moet een taal kwestie zijn maar welke?
toetsenbord taal moet staan voor een dell latitude d600 laptop?

Ik heb hem op nederlands-nederlands en taal op verenigde staten internationaal staan maar een aantal toetsen werken niet zoals op het toetsenbord zichtbaar is, ook bijv de shift toetsen werken niet. Als ik met de pijltjes toetsen in verkenner naar beneden ga wordt alles geselecteerd, gebruik ik de num lock toets dan wordt er niets geselecteerd maar ook niet met de shift toets. Daarbij doen de haakje openen en sluiten andere dingen. Dit moet een taal kwestie zijn maar welke?

monta

Verwijderd

welke toetsen doen het dan niet goed? welke andere dingen? wees eens wat duidelijker.

heb je deze stappen al gedaan? http://www.mycom.nl/f2/tutorials/ime_in_winxp.pdf ervan uitgaande dat je XP gebruikt, want dat vermeld je ook niet.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 09:21 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:53
Volgens mij heb je twee maal hetzelfde in je startpost staan :) Maar je bent er denk ik bijna, ik zou als ik jou was de Landinstelling op Nederlands zetten, en de invoerinstellingen op Nederlands-Verenigde Staten.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:12

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft taalinstelling (=software!) op een laptopkeyboard met Overige Hardware te maken :?

Ongeacht wat voor symbolen er op de toetsen geplakt staan, als jij US-101 instelt, hoort de keyboard als US-101 te reageren. Doet hij dat wel? Dan moet je gewoon een andere keyboardmap opzoeken. Doet hij dat niet? Dan is je keyboard defect of is de aansluitkabel los.

Of je hebt gewoon de numeric keypad aanstaan :z

Hoe dan ook, je zit hier off-subforum...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.