Toon posts:

Firefox doet het maar steeds niet

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap het echt niet meer. Firefox doet het niet als ik naar een site wil gaan geeft ie steeds een foutmelding en dan moet ik een brief sturen naar Microsoft als optie en afsluiten. Er zitten geen virussen op mijn pc.

Ik heb het vaak verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat helpt ook evenmin. Heb zelfs de nieuwe versie gedownload en de oude vervangen, maar nog steeds hetzelfde probleem |:(

Op google kan ik ook bijna niets over dit fenomeen vinden. Er was een site waar stond dat je op extra en opties moest klikken, maar zelfs dat geeft foutmeldingen bij mij 8)7

Snap het echt niet meer. Iemand die mij kan helpen?

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Probeer eens een nieuw profiel aan te maken. Wellicht is er een foutje in je huidige profiel geslopen.

[ Voor 21% gewijzigd door Boomerang op 15-07-2006 22:24 ]

• Nijl
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-02 15:10

Nijl

Eens een Nijl, altijd een Nijl

staat er ergens verbinden via PROXY aangevinkt? moet je dat ff na kijken.. klinkt mij namelijk bekend in de oren.. heb ik ook een keer gehad..

You are NIJL-ed!

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuw profiel maken heeft niet geholpen... |:(

De proxyinstellingen aan- en uitschakelen helpen ook niet...

|:(

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:22

BHQ

Welke site probeer je te benaderen tenzij in het grijze vlak zegmaar? Kan ook gewoon een enorme kutsite zijn die je browser over de zeik helpt. Heb ik hier ook steeds vaker.

• Technicality
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Yapser schreef op zondag 16 juli 2006 @ 00:03:
Welke site probeer je te benaderen tenzij in het grijze vlak zegmaar? Kan ook gewoon een enorme kutsite zijn die je browser over de zeik helpt. Heb ik hier ook steeds vaker.
Ik heb dat vaak met filmpjes (van met name yourfilehost) die dan daarvoor zorgen :P

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:15
Probeer is Firefox helemaal te verwijderen ook de map C:\Program Files\Mozilla Firefox

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

En ook C:\documents & settings\windows-username\application data\mozilla\firefox weggooien.

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:22

BHQ

Technicality schreef op zondag 16 juli 2006 @ 00:16:
[...]
Ik heb dat vaak met filmpjes (van met name yourfilehost) die dan daarvoor zorgen :P
Dat idd. hier ook steeds vaker, al denk ik dat dat eerder ligt aan VLC. iig, daarvoor pakte Media player (ja, ik heb m'n foute tijden ook gehad) het netjes op en crashte er weinig, nu steeds vaker de laatste tijd.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Mozilla verwijderd, ook in de map C\Program Files en Documents and Settings en toen alles opnieuw geinstalleerd, maar zelfs DAT heeft niet geholpen...

En het is niet alleen een site maar alle sites doen het niet. Alleen de startpagina wordt weergeven maar als ik verder ga dan komt de foutmelding |:(

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:28
Doet ie hetzelfde met andere browsers? Anders zou een reinstall voldoende moeten zijn?

I see red pixels.

• Technicality
  • Laatst online: 19-10-2025

Technicality

Vliegt rechtsom...

Yapser schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:02:
[...]

Dat idd. hier ook steeds vaker, al denk ik dat dat eerder ligt aan VLC. iig, daarvoor pakte Media player (ja, ik heb m'n foute tijden ook gehad) het netjes op en crashte er weinig, nu steeds vaker de laatste tijd.
Ik gebruik ook vlc, krijg soms ook een melding over een 'illegale bewerking' waarna de plugin crasht

Verwijderd

Topicstarter
wwwhizz schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:10:
Doet ie hetzelfde met andere browsers? Anders zou een reinstall voldoende moeten zijn?
Nee, met internet explorer doen de sites het prima, behalve op een paar sites na. Ik denk dat ik met mozilla op die sites wel op zal kunnen, mits mozilla het maar gaat doen. Een reinstall helpt niet, heb ik tig keren geprobeerd maar das nou het probleem: op geen enkele site kan ik de oplossing vinden voor het probleem dat mozilla steeds een foutmelding geeft als ik verder ga dan de startpagina's.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die iets hierover weet?

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Al eens een memtest gedraaid?

http://www.memtest86.com/ pak zon ISO die je op CD rom kan branden, je PC laten booten van die CDrom en paar uurtjes laten draaien. Hoort 0 errors te geven.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 18:15:
[...]

Nee, met internet explorer doen de sites het prima, behalve op een paar sites na. Ik denk dat ik met mozilla op die sites wel op zal kunnen, mits mozilla het maar gaat doen. Een reinstall helpt niet, heb ik tig keren geprobeerd maar das nou het probleem: op geen enkele site kan ik de oplossing vinden voor het probleem dat mozilla steeds een foutmelding geeft als ik verder ga dan de startpagina's.
Mooi ! Ik ben niet de enige met dit probleem 8)7

Ik heb precies hetzelfde gedrag. Ik start firefox op en niets.

Wat ik nu gedaan heb is mijn router/adsl modem gereset. Het lijkt momenteel weer te werken.
Pagina: 1