[iTunes] Hoe krijg ik Ipod muziek naar mijn pc?

Pagina: 1
Acties:
  • 34.092 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Waarschijnlijk een stomme vraag maar ik kan het echt niet vinden. Ik heb hier een ipod nano en wil nou alle muziek die op die ipod in een afspeellijst staat op mijn pc zetten. Maar hoe? Ik zoek me echt de lazures in het programma en in de handleiding en op got.
Ik krijg de muziek zelfs niet van de ipod in de itunes bibliotheek. Hoe moet dit????
Of kan dat niet ofzo :(
Ik heb dus al in de PC handleiding gezocht en op got maar kan het niet vinden.
Ik wil dus vanaf een ipod, waar een afspeellijst staat, muziek kopieren naar de pc. Dus alle muziek uit afspeellijst "x" naar de HD.
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Dit kan niet met itunes zelf dacht ik. Er is een winamp plugin voor je Ipod, deze geeft je wel de optie om alles of een paar liedjes te kopieren naar je harddisk. Deze is te vinden op de winamp.com website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:( sjongejonge. Echt :r dat apple. Sorry hoor:P
eerst MOET je itunes installeren om er muziek op te zetten anders werkt het niet en vervolgens kun je het er niet eens af halen

Maar bedankt trouwens :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 14:55
Het er opzetten kan ook met winamp staat mij bij. Ik had het toen als vervanger gebruikt voor iTunes, in de tijd dat ik mn ipod had kon iTunes namelijk niet naar de tray, heel erg irritant. Mn huidige ipod heb ik al maanden niet meer geupdate, succes er mee iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Geef de schuld maar aan de plantenmaatschappijen. Die wilde dat het niet mogelijk was om de muziek van je iPod naar je computer te kopiëren.

Gelukkig is er wel software te downloaden waarmee dit wel mogelijk is. Kijk 'ns naar Yamipod. Is gratis, werkt zonder installatie en je kunt de muziek weer terug kopiëren naar de pc.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
Je kan prima je muziek van je iPod afhalen. Maar het is wel een kwestie van het juiste tooltje.

Hou ook rekening met het feit dat iTunes aangeschafte muziek DRM bevat en dat niet alles het dan af kan spelen.

Enne hier moet wel iets tussen staan.

[ Voor 12% gewijzigd door The - DDD op 16-07-2006 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:07:
eerst MOET je itunes installeren om er muziek op te zetten anders werkt het niet en vervolgens kun je het er niet eens af halen

Maar bedankt trouwens :)
Ze zijn echt niet de enige waarbij je verplicht software moet installeren. Je had ook vast kunnen zitten aan de brakke software van Sony ;)

Verder zijn er met de search een boel programma'tjes te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexley
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Hexley

the Platypus

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 22:07:
Bah.... :r :r :r
Weer zo'n mega standaard vraag, beetje zoeken helpt ook.... :O

Die n00bs met hun helpdesk vragen van tegenwoordig ook... :|

Sorry hoor, :P

Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he, ik heb hetzelfde probleem, heb een ipod video en mijn primaire computer is dood.. nou heb ik een laptop en ben al een paar maanden op zoek naar een gratis manier om de inhoud van mijn ipod op mijn laptop te zetten. heb yamipod al geprobeerd maar daar zegt ie dat de ipod onjuist is afgekoppeld en dat hij niet verder kan, ook ephod heb ik geprobeerd maar die gaat meteen mijn muziek laden, komt dan tot 46% fzo en dan zegt ie niks meer, word er onderhand n beetje gek van, heb ook vaak gelezen op forums dat je een plugin van een of andere site kan plukken maar er word niet bij gezegd waar, weet iemand nog een andere manier of een oplossing, de dank zou groot zijn=p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
bramze, welkom op GoT :w

Ik geef je een pluim dat je de zoekfunctie zo goed hebt gebruikt. Maar het is niet de bedoeling om zo'n oud topic te kicken. Je mag gerust een eigen (nieuw) topic openen. Probeer dan wel een beetje te letten op de interpunctie. Je verhaal lijkt nu een lange zin en dat is lastig te lezen. Geef daarbij ook even aan welk model iPod je hebt :)

Overigens staat er ook in de FAQ wat over het terugzetten van muziek vanaf je iPod naar je computer: 3i FAQ.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:23
Daedalus schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 23:36:
Geef de schuld maar aan de plantenmaatschappijen. Die wilde dat het niet mogelijk was om de muziek van je iPod naar je computer te kopiëren.

Gelukkig is er wel software te downloaden waarmee dit wel mogelijk is. Kijk 'ns naar Yamipod. Is gratis, werkt zonder installatie en je kunt de muziek weer terug kopiëren naar de pc.
Voorzichtig met yamipod. Zou ook op de classic moeten werken, maar het gooide mijn hele database door de war. (alfabetische volgorde klopte niet meer, de volgende knop werkte niet meer en meer van dat soort ongein)

//edit nou zit ik zelf ook niet op te letten en te reageren in een oud topic :X

[ Voor 5% gewijzigd door Sjef_Arie op 06-04-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjef_Arie schreef op dinsdag 06 april 2010 @ 19:26:
[...]

Voorzichtig met yamipod. Zou ook op de classic moeten werken, maar het gooide mijn hele database door de war. (alfabetische volgorde klopte niet meer, de volgende knop werkte niet meer en meer van dat soort ongein)

//edit nou zit ik zelf ook niet op te letten en te reageren in een oud topic :X
Sjef_Arie heb je dit wel weer op kunnen lossen dat het weer op alfabetische volgorde staat en dat de volgende knop weer werkt?of heb jij het met een ander programma opgelost ? En werkt het wel goed op de Ipod touch 2g? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik heb een vraagje,
ik en mijn tante hebben allebij een ipod touch.
en zij heeft haar muziek er via een andere pc opgezet bij iemand anders.
en ik gewoon op mijn pc.
en ik wilde haar muziek ook op mijn ipod.
maar ik heb geen idee hoe, en als ik maar iets doe ben ik bang dat ik al haar muziek verwijder.
weet iemand mischien hoe?
PLEAAAASHELPME. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:10
Het antwoord staat hierboven al gegeven... Waarom lees je niet eerst even het topic door waarin je nota bene zelf post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjef_Arie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:23
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 20:30:
[...]

Sjef_Arie heb je dit wel weer op kunnen lossen dat het weer op alfabetische volgorde staat en dat de volgende knop weer werkt?of heb jij het met een ander programma opgelost ? En werkt het wel goed op de Ipod touch 2g? alvast bedankt
Sorry voor mijn late reactie, maar ik heb dat niet meer op kunnen lossen nee, Het was trouwens op een ipod classic. Uiteindelijk heb ik maar weer gewoon met itunes helemaal overnieuw gesynced wat het probleem wel oploste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timowouters, wat is nou weer een topic?
hallo ik ben ook maar een meisje hoor?
idontknow?
butja, leg even uit dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:10
haha oke kan gebeuren ;)
Een topic is een post waarin je je probleem aankaart. Dus die in dit geval Stijno is begonnen.
Daar staat in wat de oplossing is ;)
Maargoed, gebruik het programmaatje Sharepod, daarmee kan je muziek van de ipod op elke andere pc kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de huiskamer. Je mag op een normale manier je mening ventileren en dan ook in het juiste topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 01-06-2010 17:32 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.