Muziek in website

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• MethodP
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11-2025
goedenavond, ik ben bezig om een website te maken, en zo kwam ik op het idee om muziek op mijn website te doen, toen ben ik dit tegengekomen, dus wat ik in weze zoek, is een script om 1 liedje af te spelen, en dit kun je uitzetten en aanzetten doormiddel van een 'button',
alvast bedankt !

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Ten eerste is het natuurlijk zwaar af te raden. De gemiddelde surfer heeft zijn eigen muziek draaien, en niets is irritanter dan muziek die door je eigen muziek heen gaat. En nu is dit mogelijk op verschillende manieren. Je zou in flash een playertje kunnen maken / downloaden, of de html embedded object manier gebruiken.

http://www.world-voices.com/resources/addaud.html#353

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het spijt me, maar ik heb zo'n verschrikkelijke hekel aan websites die meteen een deuntje beginnen te spelen zodra je erop komt... :r

offtopic:
Erg constructieve bijdrage he ;)

Probleem is dat wanneer de pagina reload, je muziek ook weer begint, of je moet allerlei vieze trucs met cookies gaan doen. Kortom: niet doen :)

Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Allereerst doen we hier niet aan scriptrequests. Als je een kant en klaar script zoekt voor je probleem, dan ben je hier aan het verkeerde adres, we scripten onze sites zelf waar nodig. Daarnaast is hier niet eens een script voor nodig, wat je ook had kunnen uitvinden middels een simpele Google query.

Omdat ik hier wat eigen inzet mis, en omdat dit prima uit te vinden is met Google, doe ik je topic op slot.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.