Toon posts:

Lege DVD+RW's gemengde inhoud?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
He hallo,ik heb een ontiegelijk stom en irritant probleem...

Sinds kort (sinds de nieuwe Daemon Tools) werk me dvd niet meer,tenminste het branden niet meer...Daarvoor had ik geen problemen..

Als ik er een lege DVD+RW in doe,geeft ie aan '' Gemengde Inhoud '' ...Het is echt lastig,ik kan nu dus niks meer branden,hij leest wel maar branden ho maar.Ik heb ook al geprobeerd eerst de disc te wissen in Nero,dat doet ie zonder problemen maar doe ik hem er dan weer in staat er gewoon weer fijn Gemengde Inhoud :'( ...

Dvd's: PHILIPS DVD+RW 4,7gb.
Recorder: NEC DVD_RW ND-4551A

Hopelijk kunnen jullie mij een handje helpen,bvd!

Groetjes Michel :)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:35:
Als ik er een lege DVD+RW in doe,geeft ie aan '' Gemengde Inhoud ''
"Geeft 'ie aan?" Hoe? Door middel van een venster? BSOD? Vlaggetjes? Fel gekleurde lichten?
Probeer iets specifieker te zijn :)
Dvd's: PHILIPS DVD+RW 4,7gb.
Heb je het al eens met andere merken geprobeerd?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
Ja excuus, geeft ie aan bedoel ik mee auto-play..venster waar je kan kiezen waarmee je het wilt openen...staat dus bij mij alleen Windows verkenner tussen.
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/4361/gmndur8.jpg

En ja ik heb ook met andere dvd's geprobeerd maar het werkt niet... ;(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 22:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee om het te verhelpen...Misschien mensen die hier ook last van hadden nadat ze de nieuwe Daemon tools hadden geinstalleerd?

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:33
Je hebt Deamon Tools neem ik aan al verwijderd? En dan de computer opnieuw opgestart? Probeer anders de ide-kabel van je dvd-brander ff los te koppelen (als de pc uit staat...), de pc aan te zetten (zodat ie de dvd-brander 'deinstalleert'), dan weer uit en de ide kabel terug, en dan weer aan zodat ie opnieuw geinstalleerd is. Misschien werkt dat..

Edit: Ik bedenk me nu opeens; horen lege dvd-rw's niet gewoon 'gemende inhoud' te hebben? Dat houdt namelijk gewoon in dat er niet alleen foto's, of alleen muziekbestanden, etc op staan, maar meerdere soorten bestanden. In dit geval geen bestanden. Kan je met Nero geen dvd bakken die gesloten is (dan geeft ie 'waarschuwing: de dvd kan niet meer bewerkt worden' iod, maar als je hem dan weer formatteert doet ie het weer)?

[ Voor 47% gewijzigd door Mr.Qips op 16-07-2006 20:39 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Dankje,ik ga het even proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het geprobeerd,IDE eruit halen,aanzetten,uitzetten en er weer indoen...

Ik heb nu ineens een cd-rom speler...Ik heb nog eens hetzelfde gedaan,en ff goed blazen bij de aansluitingen,maar de pc blijft erbij dat het een cd-rom speler is..

Uh maf? :Y)
Pagina: 1