[XP} Nero crashed met large MP3 cue files

Pagina: 1
Acties:
  • 662 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:24
Sinds ik de laatste versie heb van nero 7.3.2.3b crashed nero op elke grote enkele MP3 file die met een cue file gebouwd is.
Nu heb ik al diverse dingen geprobeerd opnieuw installe etc maar haalt niks uit hij crashed gewoon.
Hij gaat hem ff laden en dan krijg je scherm met de vraag nieuwe compilatie, klik je nieuw krijg je error en weg is ie.

Wie heeft dit ook en weet mss een oplossing?

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-07 17:55
Nero kent problemen met omzetten van mp3 naar wav.... en ze zeggen dat het er uit is in die nieuwe maar ik heb er nog steeds last van :S
je moet de dll's van MP3PRO vervangen door oudere versies... mss is het probleem dan ook verholpen
4 MP3pro files
hier voor wat help...

maak wel een backup van je bestandjes....

• schumi2004
xppn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:58:
Nero kent problemen met omzetten van mp3 naar wav.... en ze zeggen dat het er uit is in die nieuwe maar ik heb er nog steeds last van :S
je moet de dll's van MP3PRO vervangen door oudere versies... mss is het probleem dan ook verholpen
4 MP3pro files
hier voor wat help...

maak wel een backup van je bestandjes....
Dat van die mp3 omzetting wist ik al.
Heb de files zelf ook al overschreven en dat werkt voor wat betreft audio.
Maar dit heeft te maken met het lezen van een cue file van een cd die geript is naar 1 lange mp3 file.
Echter tot mijn stomste verbazing heeft hij dit ook met cue+bin files en alle andere.
Het is onmogelijk een cue file in te lezen aangezien nero er niks meer van snapt

• xppn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 25-07 17:55
dus als ik het goed begrijp.

je hebt een image waar een grote MP3 file opstaat... en je hebt een probleem met die MP3 file laden voor te branden.

Kan je dan die image beter niet inladen via daemontools? En dan cd koppieren met nero en die "virtual cd/dvd player" als bron station gebruiken?

• schumi2004
xppn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:30:

je hebt een image waar een grote MP3 file opstaat... en je hebt een probleem met die MP3 file laden voor te branden.

Kan je dan die image beter niet inladen via daemontools? En dan cd koppieren met nero en die "virtual cd/dvd player" als bron station gebruiken?
Dat is een optie maar mijn eerdere reactie geeft al aan dat de huidige nero (7.2.3.2b) en mss eerder f*cked up zijn!
Het is onmogelijk een cue+bin combi of een cue+mp3 te laden of welke variant dan ook.
Iig ik ben weer terug naar v6 ;)

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:24
xppn schreef op zondag 16 juli 2006 @ 21:30:

Deamon Tools en Alcohol 120% kunnen, hoe stom ook, (nog steeds) niet overweg met MP3 + cue :(.
Pagina: 1