Ik zit zoals altijd weer in een rot situatie.
Ik wil Windows XP Professional opnieuw installeren omdat Service Pack 2 alles zo belachelijk traag maakt.
Nu heb ik dus van het jaar 2000 een kopie van Windows XP Professional.
Ongeveer een jaar later heb ik een N-lite cd gemaakt.
Nu zijn beide cd's zijn gewoon kapot, ze doen niks meer.
Ik heb ook een Windows XP PRO SP2 Integrated CD.
Maar ik wil geen SP2.
Ik kan ook nergens illegale downloads vinden zodat ik die op cd kan zetten en mijn LEGALE code kan gebruiken. (Ik ben nu dus wel in het bezit van een legale Windows, via MSDN)
Ik heb 1 jaar een illegale versie gehad van Windows XP, daarvoor heb ik de legale Windows ME / Windows 2000 gehad, en afgelopen jaar heb ik van MSDN via school, een legale code gekregen.
Alleen kreeg je daar een SP2 integrated cd bij, op een gekopieerde cd van de aldi
Kan ik misschien SP2 uit die installatie zuigen?
Of kan ik op de een of andere manier toch aan zo'n Service pack loze cd komen?
Ik weet niet of het als illegaal word bestempeld als ik bijv. de cd zou downloaden, of dat iemand hem me bijv. doorstuurt. En met dat doorsturen bedoel ik niet mensen die nu gaan posten "ik stuur hem wel !"
Ik wil Windows XP Professional opnieuw installeren omdat Service Pack 2 alles zo belachelijk traag maakt.
Nu heb ik dus van het jaar 2000 een kopie van Windows XP Professional.
Ongeveer een jaar later heb ik een N-lite cd gemaakt.
Nu zijn beide cd's zijn gewoon kapot, ze doen niks meer.
Ik heb ook een Windows XP PRO SP2 Integrated CD.
Maar ik wil geen SP2.
Ik kan ook nergens illegale downloads vinden zodat ik die op cd kan zetten en mijn LEGALE code kan gebruiken. (Ik ben nu dus wel in het bezit van een legale Windows, via MSDN)
Ik heb 1 jaar een illegale versie gehad van Windows XP, daarvoor heb ik de legale Windows ME / Windows 2000 gehad, en afgelopen jaar heb ik van MSDN via school, een legale code gekregen.
Alleen kreeg je daar een SP2 integrated cd bij, op een gekopieerde cd van de aldi
Kan ik misschien SP2 uit die installatie zuigen?
Of kan ik op de een of andere manier toch aan zo'n Service pack loze cd komen?
Ik weet niet of het als illegaal word bestempeld als ik bijv. de cd zou downloaden, of dat iemand hem me bijv. doorstuurt. En met dat doorsturen bedoel ik niet mensen die nu gaan posten "ik stuur hem wel !"