Ik heb een domeinnaampje bij NXS, gewoon zo'n pakket van €14,28 per jaar. Het betalen hiervan is er even ingeschoten ondanks dat ik de factuur heb uitgeprint. Vandaag zit ik op de 13e dag en in principe zou de termijn morgen 'verlopen' zijn. Postbank kennende hebben ze betaling pas op Maandag/Dinsdag. Kan ik nu leuk verwachten dat m'n domein dichtgeknald wordt of krijg ik hooguit een herinnering?
Waarschijnlijk, als het een beetje een netjes bedrijf is, krijg je gewoon een herinnering. Maar wat verwacht je van ons? Dat wij je uitsluitsel gaan geven hierover? De enige(n) die hier iets zinnigs over kunnen zeggen is NXS zelf...Yapser schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:39:
Ik heb een domeinnaampje bij NXS, gewoon zo'n pakket van €14,28 per jaar. Het betalen hiervan is er even ingeschoten ondanks dat ik de factuur heb uitgeprint. Vandaag zit ik op de 13e dag en in principe zou de termijn morgen 'verlopen' zijn. Postbank kennende hebben ze betaling pas op Maandag/Dinsdag. Kan ik nu leuk verwachten dat m'n domein dichtgeknald wordt of krijg ik hooguit een herinnering?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
je krijgt toch bij elk écht bedrijf wel een herinnering hoor denk ikYapser schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:39:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Bel /email NXS even, kan je weten dat je het overgemaakt hebt enz.Yapser schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:39:
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Bel hen op en leg het uit...
Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Mokeuj, dan wacht ik rustig even afBaRF schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:45:
[...]
je krijgt toch bij elk écht bedrijf wel een herinnering hoor denk ik
ik zou natuurlijk wel meteen betalen en gelijk even mailen ofzo. wachten op een herinnering is een beetje dom...
'Wij' hebben zelf 2 servers bij NXS staan, zij doen niet echt moeilijk over betalingen. Ik zou als ik jou was wel even bellen met ze, dan komt alles wel in orde (eigen ervaring).
Heb hetzelfde probleem laatst gehad. had een factuur vlak voor een lan-party gekregen en daardoor vergeten. Twee weken later ongeveer kreeg ik een mailtje met het verzoek te betalen en de opmerking dat het nu nog geen extra kosten gaf.
Even een reply gestuurd met uitleg en het geld overgemaakt. behalve een vriendelijk bedankje voor mijn uitleg niks meer van gehoord
Even een reply gestuurd met uitleg en het geld overgemaakt. behalve een vriendelijk bedankje voor mijn uitleg niks meer van gehoord
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
postbank betalingen zijn live.. staat er direkt op. naar bank of van bank is 1 dag
You are NIJL-ed!
NXS heeft een ABN rekeningNijl schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:43:
postbank betalingen zijn live.. staat er direkt op. naar bank of van bank is 1 dag
Er is overigens geen enkel normaal bedrijf dat je meteen afsluit bij overschrijding van je betalingstermijn.
[ Voor 21% gewijzigd door IceStorm op 16-07-2006 15:59 ]
Huh?? Mijn ervaring is dat Postbank er altijd een aantal dagen over doet(behalve van postbank naar postbank). Van bank naar bank staat het er vrijwel altijd direct op (ABN en Rabo),Nijl schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 21:43:
[...]
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Pagina: 1