[IE] inloggen op diverse sites lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:06
Beste allemaal,

ik heb sinds vandaag een zeer eigenaardig probleem. Op een aantal sites bleek ik vandaag, nadat mijn computer een dag of 4 uitgestaan heeft, te zijn uitgelogd, waaronder op GoT, Fok en een aantal andere sites. gewoonlijk log ik weer in met de betreffende user-pw combi en hier op GoT en Fok ging dat goed, echter op een aantal andere sites logt hij wel in, maar wordt ik bij de redirect die daar op volgt direct weer uitgelogd. Omdat anderen aangeven dat zij deze problemen niet hebben, concludeer ik dat er iets op mijn PC niet staat zoals het staat. Ik heb reeds een systeem herstel uitgevoerd maar dat heeft niets aan de situatie verandert. Verder heb ik alle cookies / temp internet files verwijderd, adaware / virusscan laten scannen maar er verandert niets. wat zou ik nog meer kunnen doen?

                           

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Controleer je datum eens? :)

Verder - vragen over IE horen niet thuis in Windows Clients - ik verplaats je topic dus eventjes :)

Windows Clients >> Client Software Algemeen

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:06
met de welgemeende excuses. Mijn datum staat op 15 november 2006! wat is dat voor waardeloos iets. iig, wat kan dat met het inloggen te maken hebben?

t klopt namelijk wel. ik vind het bizar. evt verwijzing naar eerdere klachten? dan kan deze daarna dicht

[ Voor 27% gewijzigd door jeehaa op 15-07-2006 19:08 ]

                           

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
jeehaa schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:07:
met de welgemeende excuses. Mijn datum staat op 15 november 2006! wat is dat voor waardeloos iets. iig, wat kan dat met het inloggen te maken hebben?

t klopt namelijk wel. ik vind het bizar. evt verwijzing naar eerdere klachten? dan kan deze daarna dicht
Mij staat bij dat dat iets met het expire-n van cookies is.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||