Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Hey
Ik kwam via de zoekfunctie op dit forum (en via google) erachter dat dit probleem zich vaker lijkt voor te doen.. Misschien dat er iemand is wat eraan te doen is?
Wat is er dan aan de hand?
Nou, moet je luisteren: Ik heb sinds een tijdje een QTEK 2020 (2e hands). Ik heb daar een tijd een 512 MB sd-card in gebruikt, zonder problemen. Nu heb ik onlangs een 1 GB SD-card gekocht (merk: MyFlash, 150x). Deze werkte in het begin goed in mijn PDA, maar na een aantal dagen opeens niet meer, hij werd niet meer herkend. Als ik de kaart in de PDA stop, gaat de backlight wel aan (wat aangeeft dat ie de kaart wel 'voelt', maar hij is nergens te vinden. Niet bij File Explorer en niet bij Device Info ("expansion slot: not in use").
Nu werkt de kaart in Windows via de cardreader wel en werken andere SD-kaarten ook in de PDA. Het is dus precies deze kaart in deze PDA.

Nu lees ik op meerdere plaatsen dat het formatteren van de kaart zou moeten helpen, maar in de PDA wordt ie niet herkend en kan ik 'm dus ook niet formatteren en als ik 'm in Windows formatteer (FAT of FAT32) maakt dat geen verschil..

Heeft iemand een idee wat ik hiertegen zou kunnen doen?
Alvast bedankt.
Eduard

[ Voor 4% gewijzigd door ekkoper op 17-07-2006 15:46 ]

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
niemand?

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Je kunt m toch gewoon formateren vanuit windows? Krijgt dat ding geen schijfletter dan?

Anders zou je eventueel het kaartje in een externe kaartlezer moeten steken en vanaf daar moeten formateren.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.