Als ik op de rand onder mijn scherm druk (waar MacBook) staat rammelt deze een beetje. Ik vroeg me af of meer mensen dit hebben.
Verwijderd
is er geen algemeen topic voor dit soort vragen?
btw de kortste TS die ik ooit heb gezien.
btw de kortste TS die ik ooit heb gezien.
Misschien kan je dat beter in dit topic posten: [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 3.
Edit: Het scherm van mijn iMac kan ik ook voor een deel indrukken. Dit is voor de rest geen probleem. Komt wel vaker voor.
Edit: Het scherm van mijn iMac kan ik ook voor een deel indrukken. Dit is voor de rest geen probleem. Komt wel vaker voor.
[ Voor 29% gewijzigd door LoeiOrdinair op 15-07-2006 18:12 ]
[hk-modus]
Moet je er niet op drukken, rammelt hij ook niet...
[/hk-modus].
Maar goed, ff serieus. Ik heb geen MacBook, dus kan het niet voor je controleren, maar is er niet toevallig iets los geschoten, wat je redelijk makkelijk weer kan vast klikken door op verschillende plaatsen van die rand even iets steviger te drukken??
Moet je er niet op drukken, rammelt hij ook niet...
[/hk-modus].
Maar goed, ff serieus. Ik heb geen MacBook, dus kan het niet voor je controleren, maar is er niet toevallig iets los geschoten, wat je redelijk makkelijk weer kan vast klikken door op verschillende plaatsen van die rand even iets steviger te drukken??
Verwijderd
ik heb op meerdere plekken rond het MacBook logo gedrukt, maar ik kan het nergens indrukken...
Verwijderd
Vanaf de F7 tot de F11 moet je eens voor de grap tikken.Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:57:
ik heb op meerdere plekken rond het MacBook logo gedrukt, maar ik kan het nergens indrukken...
Hiervoor kun je inderdaad terecht in [rml][ MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 3[/rml]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()