Toon posts:

Geluidsproblemen Dell Inspiron 9400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

Ik heb een Inspiron 9400 uit Februari, nooit problemen gehad... totdat ik een tijdje geleden problemen kreeg met het geluid nadat ik m'n boxen er op aan had gesloten...

Nadat het jack stekkertje er in is geweest en ik deze er uit haal nemen de laptop luidsprekers het geluid niet meer over!:S

Heb heel windows af gezocht maar alles staat gewoon aan en goed... het geluid werkt nu alleen als ik mijn logitech speakerset er op aan sluit...

Eerst ging het geluid nog wel aan als ik tijdens het spelen van muziek het jack plugje er uit haalde, deze truc werkt nu ook niet meer!:(

De laptop moest toch een keer leeg voor onderhoud, dus deze is helemaal schoon geweest en opnieuw geinstalleerd, zelfs toen deed het geluid het niet meer! Ook staan de meest recente drivers er op.

Heeft iemand hier ervaringen mee of tips?

Sorry als ik nu iets vraag wat dubbel is... de GOT search leverde in ieder geval niks op...

Alvast bedankt:)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wellicht zijn de interne speakers gewoon defect? Ik ga ervan uit dat er nog garantie zit op een laptop uit februari, dus zou je eens contact op kunnen nemen met de leverancier.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt,

Er zit nog garantie op, maar ik dacht laat ik het eerst hier eens vragen voordat ik dell ga mailen.

Ik had gehoopt dat er hier wat mensen waren met dezelfde ervaringen als ik, en dat die een oplossing hadden.

Helaas niet dus.

Ik ga dell wel mailen, bedankt voor je reply :)