Drivers e-tech usb 2.0 card reader

Pagina: 1
Acties:

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:52

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hoi,

Ik heb recent een e-tech usb 2.0 card reader gehaald. Dit ding dus. Van de week aan mijn vaste pc gehangen, het ding werd herkend en werkte direct. Nu hang ik hem net aan de laptop (ook Win XP) en die herkent hem niet. Handig, want ik wil het ding morgen meenemen op vakantie (stom dat ik het niet eerder heb geprobeerd). Windows XP geeft de melding dat er een onbekend USB-apparaat wordt aangetroffen. Ook de bijgeleverde CD helpt niet: de setup ziet de card reader niet en breekt af.

Op de e-tech site staan helaas geen drivers voor de card reader. Is er misschien iemand die deze card reader ook heeft en mij aan de drivers kan helpen?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 11:18
Misschien trap ik nu een open deur in, maar heb je al een andere USB aansluiting geprobeert op je laptop? :)

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Ja ;).

Om de een of andere reden doet 'ie het op de pc ook niet meer, nadat ik hem op de laptop heb geprobeerd. Zelfde foutmelding....

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:47
Drivers heb je zover ik weet niet nodig voor een cardreader hoor. Ik heb zon 15 in 1 ding van Vobis. Daar geen drivers voor nodig hoor :).

Anders e-tech even een mail sturen en het probleem voorleggen, of naar de winkel waar je hem hebt gekocht terugbrengen

Succes :)

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
ThinkPadd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 18:41:
Anders e-tech even een mail sturen en het probleem voorleggen, of naar de winkel waar je hem hebt gekocht terugbrengen
Daar schiet ik weinig mee op als ik morgen op vakantie ga. ;)

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Gokje XP Pro op je Desktop en XP Home op je labtop..? (hoewel dit niets uit zou moetten maken wat betreft aanwezige drivers)

Wat je kan doen is de drivers die op je desktop PC gebruikt worden ook even naar je Labtop kopieëren.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat op je Labtop je USB Hub drivers niet goed zijn ofzo, misschien indien je in die Labtop een Via chipset hebt even de Hyperion drivers herinstalleeren of als je Labtop mobo van een ander is Intel ofzo hun drivers opnieuw installeeren...

• Luke!

Luke!

#Treinbaas
Topicstarter
Hoi,

Nadat ik de kaartlezer aan de laptop heb gehangen, werkt het ding opeens ook niet meer op mijn vaste pc. Inderdaad XP Prof op laptop en home op de vaste pc. De intel-drivers heb ik opnieuw geïnstalleerd, maar ook dit heeft niet geholpen. De kaartlezer heb ik op een andere pc geprobeerd en daar werkt het apparaat wel goed.

Vaag....
Pagina: 1