Hoe kan ik het startup logo van m'n nokia 3210 veranderen? Verder heb ik v 4.43 kan ik een software update krijgen naar 5.xx?
Om je opstartlogo te veranderen moet je een datakabel hebben en een stukje software (bijvoorbeeld LogoManager). De datakabel sluit je aan op je telefoon en de seriële poort van je computer en dan kan je een nieuw opstartlogo erop zetten.
Je firmware (=software) kan als het goed is geupdate worden bij een Nokia Service Center.
Je firmware (=software) kan als het goed is geupdate worden bij een Nokia Service Center.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
waar is dat?
En behoud je dan gewqoon alle instellingen? (beltonen, tel boek, highscore, ect)?
En behoud je dan gewqoon alle instellingen? (beltonen, tel boek, highscore, ect)?
LET OP: Er zit tussen een 4.## 5.10 & 5.31/36 ook hardwarematige verschillen hoor. Ik denk dus persoonlijk dat een 3210 niet geupdate kan worden naar een hogere versie!
20*350ZO45°
bij mij lukt het niet om de startup-logo van mn 3210 (v5.26) te veranderen met logomanager. andere functies doen het trouwens prima.
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
Je hoeft trouwens geen datakabel te hebben. Je kunt ook je logo versturen met Smart SMS via een tel.modem naar een speciaal SMS nummer, die het vervolgens weer doorstuurt naar je telefoon.
Pagina: 1