Ik heb tijdelijk een clio tot mijn beschikking waar ik in rij (meer dan dat de eigenaar doet, hij begint ook steeds beter te rijden) en wat vertroetel. Na hem in de was gezet te hebben is het uiterlijk al een stuk beter. Echter terwijl ik bezig was met het vervangen van de ruitenvloeistof pomp, kwam ik er achter dat het lijkt of het borrelt in het expansie vat van de koelvloeistof. Het kan echter ook zijn dat er gewoon koelvloeistof uit het bovenste slangetje drupt.
Hoe kan ik controleren wat de oorzaak is van dat borrelen? En hoe kan ik checken of het dus de koppakking is, die gaar is.
Verder is volgens mij de stuurbekrachtiginsolie (scrable
) Ver op. Waarmee moet ik dat bij vullen? Uiteraard met stuurbekrachtingsolie, maar waar moet dat aan voldoen? Kan ik dat mengen met wat er in zit? Ik hoor namelijk tijdens het sturen naar rechts een zoemend geluid, zou de olie de oorzaak kunnen zijn of moet ik meer in de richting van lagers denken?
Hoe kan ik controleren wat de oorzaak is van dat borrelen? En hoe kan ik checken of het dus de koppakking is, die gaar is.
Verder is volgens mij de stuurbekrachtiginsolie (scrable
.