Toon posts:

[XP] Ctrl alt del

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds een paar dagen een probleem. Het begon toen ik warcraft 3 wilde opstarten( wat altijd normaal werkte), opstartschermpje bleef wit en na een paar keer ctl alt delete start het pas op, dat is nu nog steeds.

Ook is mijn ctrl alt del scherm heel vaag, ik mis de helft, screenshot:
http://img85.imageshack.us/img85/4647/ctrlaltep7.jpg
De hele bovenkant mist dus

Ik heb al spyware/virussen gescant maar er wordt niks gevonden.

Alvast bedankt!

Verwijderd

dubbelklik een keer op het bovenste randje bij jou (de buitenkant dus), als het goed is krijg je je dan je normale xp task killer weer terug ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:02:
dubbelklik een keer op het bovenste randje bij jou (de buitenkant dus), als het goed is krijg je je dan je normale xp task killer weer terug ;)
Super! dat werkte :D En warcraft 3? Die doet het sinds kort ook niet meer hij doet gewoon niks als ik opstart, en als ik dan ctrl alt del doe, dan start die ineens op, erg raar.

Verwijderd

http://img145.imageshack.us/my.php?image=naamloosrj3.jpg

sorry voor de vage omschrijving, klik iig binnen het rondje ;)

edit: sorry je was er al uit :)
je warcraft 3 probleempje kan ik zo snel niet iets op verzinnen
misschien (als het mogelijk is) warcraft 3 een keertje opnieuw installeren? :X

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 14:07 ]

Verwijderd

dubbleklik eens op de rand van je taakbeheer scherm(CTRL ALT DELETE).

Wow ik ben traag, maar dat krijg je met simpele vragen, veel reacties tegelijk..

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 14:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:11:
dubbleklik eens op de rand van je taakbeheer scherm(CTRL ALT DELETE).

Wow ik ben traag, maar dat krijg je met simpele vragen, veel reacties tegelijk..
kun je hem dan misschien voorthelpen met zijn warcraft 3 probleempje? O+

Verwijderd

Topicstarter
ik moet 4 ctrl alt del doen om hem op te starten :D
Als ik hem opstart is splash screen wit als ik dan ctrlaltdel doe krijg ik de splashscreen daarna krijg ik het spel in taakbalk daarna veranderd me resolutie en daarna start het spel pas werkelijk op ;(

Ik kan er opzich wel mee leven maar het zou natuurlijk makkelijker kunnen :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Het "ctrl-alt-del" probleem staat gewoon in de FAQ van Windows Clients ;)

Je probleem met Warcraft hoort thuis in Spielerij - Problemen & Vragen, maar aangezien je net even te weinig informatie geeft en het topic van start ging met een nietszeggende topictitel en heel andere start (en mensen dus op het verkeerde been zet), sluit ik het topic hier. Open in SPV even een nieuw topic en geef even wat meer informatie (versies, patchlevels, enige relevante lopende processen en drivers: zie de sticky topics in SPV) zodat men je wat beter kan helpen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.