Toon posts:

Na frisse install Windows en VGA driver geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mn windows opnieuw heb geinstalleerd doet alles het nog.
Maar zodra ik de driver voor mn vkaart installeer, en opnieuwstart doet ie het niet meer :?
Ik heb al gezocht en zag dat meerdere mensen dit probleem hadden.
Ik heb et 2 keer geprobeerd en heb dus 2x windows moeten installeren :/

Ati Radeon 9800 Pro 128MB

Heeft iemand een idee? Het was niks anders dan hierboven vermeld.
Ik heb em daarvoor in de vorige windows op 256MB gezet (tsja, ff vergist) maar toch deed ie het steeds na een aantal reboots. (toch kan ik het proberen terug te zetten)

Weet iemand wat? :? 8)7

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 18:03
Lijkt er op dat je niet de juiste driver gebruikt.
Gebruik je de drivers van Windows update? Downaload dan eens de nieuwste Catalyst drivers van ait.com.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Verwijderd

Topicstarter
Vunzz schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 13:35:
Lijkt er op dat je niet de juiste driver gebruikt.
Gebruik je de drivers van Windows update? Downaload dan eens de nieuwste Catalyst drivers van ait.com.
Ik heb juiste, hij is van Ati.com idd. Ik heb et wel es vaker gedaan hoor ;) ben er wel bekend mee
ik heb em dus opnieuw geinstalleerd en werkte weer niet, toen druke ik F8 bij de windowsmenu en koos VGA-Modus ipv Veilige modus en hij doet et nu wel :? :/
Alleen natuurlijk niet onder de juiste modus zoals het normaal hoort.
Ik kreeg wel gelijk een bericht dat de beeldscherminstellingen niet optimaal waren en liet windows kiezen, dus zal het nu hopelijk goed zijn, toch zet ik de reso en de diepte op zn max zoals gewoonlijk. (TFT scherm)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 17:32
Welke versie gebruik je precies? Ik heb namelijk onlangs iets opgevangen dat de nieuwste drivers oudere videokaarten niet meer ondersteunen :)

[edit]
Dit geldt niet voor de 9800 serie zie ik zojuist hier :)

[ Voor 35% gewijzigd door Crash op 15-07-2006 18:33 ]

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-05 04:03
probeer gewoon eens een oudere driver... had hetzelfde probleem met mn nvidia kaartjes... ookal stond er nix bij van dat t niet meer ondersteund werd. probeer es n driver van n half jaar oud of n jaar oud... t is niet alsof driverupdates nu nog performancewinst opleveren voor jouw oude kaart.

Verwijderd

Heb je misschien toevallig ook een tv aangesloten?
Kan zijn dat het primaire beeldscherm veranderd als je de driver installeert.

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:56

sapphire

Die-hard pruts0r

Zoals gezegd..probeer een oudere driver, 1 uit de 3.x serie of begin 4.x ofzo :)

Gabriël AM5

Pagina: 1