Growl iTunes vertraagd opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:39
Hee!

Sinds kort gebruik ik Growl met een iTunes plugin. Ik heb in " Accounts" ingesteld dat dit direct moet worden opgestart. Echter duurt dan het opstarten van de laptop (Macbook 2Ghz, 1Gb ram, 3 weken oud) een stuk langer. (het duurt ong 15 sec. voor de Booooiing, scherm blijft zwart en slaaplampje blijft branden) Wanneer ik het weer uit zet dat ie GrowlTunes moet opstarten, boot hij wel weer direct door. Iemand een idee? Of is dit een bug in de applicatie?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 10:40

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

(opstarten is voor mietjes.. ik zet mijn mac nooit uit.. hoeft ie dus ook niet te booten..ha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
kaassouffle schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 14:32:
(opstarten is voor mietjes.. ik zet mijn mac nooit uit.. hoeft ie dus ook niet te booten..ha)
Dat is niet een reactie waar ik op zit te wachten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

sja met alles wat ik inmiddels draai is mijn opstarten ook langzamer gewoden.. maar ik zet em dus niet uit.. heb er geen last van. Als ik wel boot.. dan moet ie van alles laden en duurt het ook..

Ik gebruik trouwens iMote.. voor besturen iTunes en die geeft ook growl notificaties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
kaassouffle schreef op zondag 16 juli 2006 @ 04:35:
sja met alles wat ik inmiddels draai is mijn opstarten ook langzamer gewoden.. maar ik zet em dus niet uit.. heb er geen last van. Als ik wel boot.. dan moet ie van alles laden en duurt het ook..

Ik gebruik trouwens iMote.. voor besturen iTunes en die geeft ook growl notificaties..
Kijk hier heb ik wat aan! Thanx! Werkt een stuk beter! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

:)
Pagina: 1