Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ben in het bezit van de originele navigator 3 en 5.

Van 5 ben ik de productcode kwijt, kan niet meer activeren dus. Een halfjaargeleden had ik deze nog, en het het product toen ook geactiveerd.

Van TomTom 3 heb ik de code nog wel, kan dit product echter niet meer activeren omdat ik TomTom 5 al een x geactiveerd heb.

Volgens de klantenservice moet ik dan maar een nieuw exemplaar aan schaffen.

Dit is toch dom, heb gewoon 2 legale exemplaren maar kan er niks mee doen.

Iemand een oplossing hiervoor.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:05

Yucko

One clown to rule them all !

Wat is dat voor een idiote gedoe van de klantenservice 8)7. Beter vertellen ze je hoe je die V5 eraf kan gooien.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Het is idd niet echt aardig en klantvriendelijk. Aan de andere kant heb je ook de optie om al je codes op de site te bewaren. Dit heb ik dan ook gelijk gedaan. Misschien dat als je even aandringt dat ze overstag willen gaan :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op zich toch best begrijpelijk, wat nu als ik zonder dat ik zo'n activatiecode heb ga bellen, en zeggen dat ik hem kwijt ben ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• alex75
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Volgens mij heb je nu 2 mogelijkheden:

- Je hebt de aankoopbon nog, dus recht op support.
- Als je TT5 op hetzelfde apparaat geactiveerd hebt en je dit apparaat nog niet geregistreerd hebt, kan je misschien dit alsnog doen. Misschien geeft de TTdatabase vervolgens aan wat er geregistreerd is met jouw (unieke) apparaatcode.