Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bluetooth probleem Laptop > Sonyericsson K800I

Pagina: 1
Acties:

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-11 12:33
Ey,

Ik ben sinds gister in bezit van de Sony Ericsson K800I,

Alles bevald mij prima todat ik de drivers op mijn laptop ging uittesten, mijn laptop had al een bluetooth kaart. In het begin zei Windows XP home edition dat er 11 keer nieuwe hardware was gevonden, niet de Bluetooth kaart, nee de mobielen telefoon!

Het lukt mij wel op een mp3/afbeelding/video etc naar mijn mobiel overtezetten via blue tooth maar niet andersom?? Mijn mobiel ziet de laptop niet, maar mijn laptop ziet de mobiel wel met de standaard software van mijn bluetooth kaart?

De bijgeleverde software van de Sonyericsson, om verbinding te maken via usb werkt prima, maar via blue tooth ziet hij de mobiel weer niet? Blue tooth staat aan op de mobielen telefoon en via de software van mijn blue tooth kaar ziet hij hem wel?

Windows Xp home edition is uptodate.

Iemand een oplossing? Of hetzelfde probleem?

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:05

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Op je pc staat bij bluetooth de zichtbaarheid voor andere devices misschien uit.
Heb je alleen xp drivers of staan er bluetooth drivers op van een cd :?
De laatste zijn veel uitgebreider dan de standaard xp drivers :)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Verwijderd

Er zit waarschijnlijk een foutje in de Bluetooth-configuratie van je laptop.
Bij de instellingen staat altijd een optie of je laptop zichtbaar moet zijn voor andere apparaten(devices). Deze optie staat hoogwaarschijnlijk uit. Zet deze aan en je mobiele telefoon vindt je laptop gewoon. :>