Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Als je wel een 3,5 => 3,5 kabeltje kan vinden kan je daar gewoon je verloopje in prikken
en dan 2 adapters hebben? nee dat vind ik geen strak plan.Het liefst zou ik helemaal geen verloop willen hebben.djluc schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 11:51:
Als je wel een 3,5 => 3,5 kabeltje kan vinden kan je daar gewoon je verloopje in prikken
Audio-speciaalzaak of elctroboer 
Op sommige computerbeurzan staan ook van die kraampjes met niks dan prullen (stekkers, verloopjes, kabeltjes,... ) die hebben dat vast
Op sommige computerbeurzan staan ook van die kraampjes met niks dan prullen (stekkers, verloopjes, kabeltjes,... ) die hebben dat vast
Dat is hem helemaal thanks!Whalewatcher schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:18:
Volgens mij zoek je deze:
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=602
mag ik even een tip geven:
neem een goede connector; dat dingie is blik. Een hd595 met blikken connectors verbinden is zonde
Haal gewoon bij de locale electroboer een vergulde connector (2 stuks) en een stukje kabel.
Even solderen en klaar (dat kan niet misgaan).
Mogelijk verkopen ze ze ook kant en klaar.
neem een goede connector; dat dingie is blik. Een hd595 met blikken connectors verbinden is zonde
Haal gewoon bij de locale electroboer een vergulde connector (2 stuks) en een stukje kabel.
Even solderen en klaar (dat kan niet misgaan).
Mogelijk verkopen ze ze ook kant en klaar.
Deze hoofdtelefoon heeft toch gewoon een 3.5 jack aansluting? Dan hoef je helemaal niet met koppelstukjes te werken.
Bij mijn vader (iets ander type, weet neit zo snel welke) kun je het 6.3 verloop stuk eraf schroeven, en daaronder zit de 3,5 plug.
Bij mijn vader (iets ander type, weet neit zo snel welke) kun je het 6.3 verloop stuk eraf schroeven, en daaronder zit de 3,5 plug.
En ook handig dat als je op terug klikt, je weer hier uitkomtWhalewatcher schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 12:18:
Volgens mij zoek je deze:
http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=602
Nederlands is makkelijker als je denkt
misschien bedoel je de HD555 die wordt geleverd met een 3.5mm if een 6.3mm ligt er een beetje aan wat de productiedatum is geloof ik.gelukkie schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:52:
Deze hoofdtelefoon heeft toch gewoon een 3.5 jack aansluting? Dan hoef je helemaal niet met koppelstukjes te werken.
Maar de 595 heeft echt een grote jackplug die je er niet af kunt draaien
Maja dit gaat een beetje offtopic kheb iig me kabeltje besteld en hoef straks niet meer bang te zijn dat me geluidskaart bracket afbreekt ofzo
Ik ben van plan om de HD515 van Sennheiser te gaan kopen, maar deze begint dus ook met de 6.3 plug. En de 3.5 plug in mijn laptop heeft niet de ruimte die nodig is voor de adapter die standaard mee geleverd wordt, dus ik dank u allen voor de nuttige info.
Ik ga nu eerst even bij de lokale elektronicazaak kijken of zij iets dergelijks hebben zoals hier beschreven en zoniet dan bestel ik wel dat kabeltje wat hierop staat.
Nou heb ik alleen nog 1 vraag, jullie zeggen dat het erg slecht is om zo'n "blikken connectortje" te kopen bij zo'n hoofdtelefoon, maar waarom is verguld zoveel beter dan? Is het echt hoorbaar?
Alvast bedankt.
Ik ga nu eerst even bij de lokale elektronicazaak kijken of zij iets dergelijks hebben zoals hier beschreven en zoniet dan bestel ik wel dat kabeltje wat hierop staat.
Nou heb ik alleen nog 1 vraag, jullie zeggen dat het erg slecht is om zo'n "blikken connectortje" te kopen bij zo'n hoofdtelefoon, maar waarom is verguld zoveel beter dan? Is het echt hoorbaar?
Alvast bedankt.
555 is ook 6,3 met een verloopje naar 3,5, zover ik weet hebben alle high end sennheiser modellen dat (515,555,595,600,650,900)pyrofielo schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:56:
[...]
misschien bedoel je de HD555 die wordt geleverd met een 3.5mm if een 6.3mm ligt er een beetje aan wat de productiedatum is geloof ik.
Maar de 595 heeft echt een grote jackplug die je er niet af kunt draaien![]()
Maja dit gaat een beetje offtopic kheb iig me kabeltje besteld en hoef straks niet meer bang te zijn dat me geluidskaart bracket afbreekt ofzo
Vreemd toch, aangezien dat consumentendingen zijn en die meestal 3.5mm gebruiken. Mijn 590 heeft dat ook trouwens met een verloop naar 6.3mm wat imo veel logischer is.Abbadon321 schreef op maandag 30 november 2009 @ 19:05:
[...]
555 is ook 6,3 met een verloopje naar 3,5, zover ik weet hebben alle high end sennheiser modellen dat (515,555,595,600,650,900)
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Mijn 555 en 650 zijn gewooon 1/4" , en hebben verloopje naar 3.5mm.
Echt zonde trouwens om die Sennheisers zonder versterker aan te sluiten op een geluidskaart/laptop. Die kunnen die koptelefoons onvoldoende goed aansturen. Hoewel ik zie dat die 515 wel 50 Ohm is (tov 300 Ohm van mijn HD 580, die het echt nodig heeft).
Pagina: 1
.