Toon posts:

iMac Firefox en hotmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn imac + firefox + Hotmail.
Als ik een bericht wil versturen naar iemand via hotmail werkt de tools button niet.
Als ik er op klik word het donker maar de toolbar in hotmail komt er niet te staan.
Als ik dan gewoon zonder de toolbar tik en verzend ziet de ontvanger geen tekst.
Is dit een bekend probleem?
Wat kan ik hier aan doen?

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Tools werkt inderdaad niet in firefox of safari, maar als ik een bericht verstuur met firefox in hotmail komt t wel gewoon leesbaar aan. Sowieso is de tools editor een microsoft geschreven functie en ik denk niet dat de ontwikkelaars rekening hebben gehouden met andere browsers.

Verwijderd

Topicstarter
beetje raar dat het niet werkt maar dat is wel vaker zo met een mac

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:48:
beetje raar dat het niet werkt maar dat is wel vaker zo met een mac
Ja, Macs zijn kut man! :)

Ontopic:
- je topictitel is naar mijn mening merkwaardig
- je kunt misschien beter Gmail gaan gebruiken, dat werkt imo sneller dan Hotmail (als je een invite wil, roep je maar)
- wat is een 'tools button' ?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2006 10:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 10:10:
[...]

Ja, Macs zijn kut man! :)

Ontopic:
- je topictitel is naar mijn mening merkwaardig
- je kunt misschien beter Gmail gaan gebruiken, dat werkt imo sneller dan Hotmail (als je een invite wil, roep je maar)
- wat is een 'tools button' ?
Zeg ik dat macs kut zijn? (valt me op dat mensen met een mac zich meteen willen verdedigen als er iets negatiefs word gezegt over een mac)
Ik gebruik al sinds eeuwen hotmail dus kan niet zomaar overstappen met een nieuw adres. (dat moet toch niet nodig zijn)
Tools button staat bij hotmail in een balk boven een nieuw bericht.. hier kan je verschillende tekst stijlen invoeren.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:38:
[...]

Zeg ik dat macs kut zijn? (valt me op dat mensen met een mac zich meteen willen verdedigen als er iets negatiefs word gezegt over een mac)
Ik gebruik al sinds eeuwen hotmail dus kan niet zomaar overstappen met een nieuw adres. (dat moet toch niet nodig zijn)
Tools button staat bij hotmail in een balk boven een nieuw bericht.. hier kan je verschillende tekst stijlen invoeren.
Nouja Hietahh maakte in mijn ogen eigenlijk meer een grapje, maargoed. Je kan de schuld eigenlijk het meeste leggen bij de schrijvers van hotmail die te koppig zijn om cross browser te schrijven. De tools knop werkt namelijk ook niet onder windows firefox.
Pagina: 1