Toon posts:

[XP] Melding geen netwerkkabel aangesloten moet weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er pas een tweede netwerkkaartje in gezet waarop ik mijn laptop kan aansluiten. Nou is deze niet altijd aangesloten en dan krijg ik elke keer de melding dat de netwerkkabel niet is aangesloten. Bij de eigenschappen heb ik het vinkje bij melding weergeven bij slechte of geen verbindingsmogelijkheiden weggehaald en toch blijft die melding maar komen.
Is er een andere mogelijkheid deze melding weg te halen ?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je hem niet gebruikt kan je hem ook uitschakelen in netwerkverbindingen..
rechtermuisknop op de verbinding en dan uitschakelen

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

en je hebt ook het vinkje uitgezet: show icon in tray?? Want als je alleen de onderste uitzet (slechte of geen verbindingsmogelijkheiden), blijft hij gewoon in de tray staan.

Als je heb niet al te vaak gebruikt, zou ik hem ook gewoon uitschakelen... het zijn 2 handelingen om hem weer ff aan te zetten nl, zo gebeurt.

euh...ja

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Probeer dit eens: http://support.microsoft.com/kb/239924/EN-US/ - let wel op dat je dan dus waarschijnlijk problemen krijgt omdat je PC dan twee netwerk adapters heeft met allebei bruikbare ip addressen terwijl er stiekem eentje helemaal niet werkt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan kan ik hem inderdaad beter even tijdelijk uitschakelen, had ik nog niet eens aan gedacht.
Bedankt voor de reacties !