Toon posts:

Reveiver op PC en xbox360 aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel als zegt wil ik een receiver kopen en daarop een pc en 360 aansluiten. Maar het belangrijkste aspect dat ik graag wil is dat de receiver beide tegelijk kan afspelen.
Dat ik bijvoorbeeld kan gamen en ondertussen toch geluid kan horen uit me pc.
Is dit mogelijk? Waar op moet ik letten, is er een bepaalde term voor?
p.s. Liefst zo goedkoop mogelijk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 01:49:
Zoals de titel als zegt wil ik een receiver kopen en daarop een pc en 360 aansluiten. Maar het belangrijkste aspect dat ik graag wil is dat de receiver beide tegelijk kan afspelen.
Dat ik bijvoorbeeld kan gamen en ondertussen toch geluid kan horen uit me pc.
Is dit mogelijk? Waar op moet ik letten, is er een bepaalde term voor?
p.s. Liefst zo goedkoop mogelijk :)
Kan gewoon. Geen probleem. Je XBOX heeft een optische digitale uitgang en je soundcard een optische, coaxiale of mini jack digitale uitgang. Of misschien wel geen van beide. Je kunt ze iig beide aansluiten.
Of je beide tegelijk kunt afspelen? --> denk et niet, omdat je de receiver een bepaalde functie geeft, dvd, md, video 1, etc.. Je kunt dus maar 1 kanaal tegelijk.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je kan hiervoor het best een mengpaneel kopen, waarmee je beide kanalen kan mixen. Consumentenelectronica heeft dit soort foefjes niet.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:03

SeatRider

Hips don't lie

Of je Xbox aansluiten op de audio in van je PC, en dan de PC aansluiten op de receiver. Denk alleen wel dat het dan normaal stereo wordt, niet meer digitaal. Weinig geluidskaarten hebben AD en DA converters en kunnen daarnaast ook nog mixen.

Nederlands is makkelijker als je denkt