Toon posts:

[eboek en systeem]

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakjes ik kwam tijden mijn zoektochten naar geluk en computer zooi een eboek tegen op een betrouwbare uitziende site.

Nou vraag ik mij af of 1 van jullie wellicht toevallig dit systeem wel eens hebben gekocht...en werkt het?
Ik wil nammelijk een dual core amd + een nieuw coolsysteem aangezien die rot is geworden.
(Een extra cashflow kan geen kwaad)

Dit is de link van het eboek: http://www.lulu.com/content/341692
Als ik de stie goed begrijp kan ik heb downloaduuun voor 5.50 en printen ze hem uit voor ongeveer het dubbele..

Of krijg ik dan echt een tijdschrijft ofzo..
Zie er eigelijk wel flex uit >:) lekker geld maken over de rug van die gluiperige gokkast uitbaters....

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Edit: hoe moet ik betalen.....ik heb geen idee!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 23:08 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:57

SeatRider

Hips don't lie

Nog afgezien van je rare topictitel, kan ik je meedelen dat deze e-book je reinste oplichting is. Als je iets beter zoekt kun je ze overal downloaden als PDF, check de bekende P2P programma's. Er zijn er een stuk of 10, die in de basis afgeleid zijn van hetzelfde document. Geldverspilling iig.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Verwijderd

Topicstarter
SeatRider schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:11:
Nog afgezien van je rare topictitel, kan ik je meedelen dat deze e-book je reinste oplichting is. Als je iets beter zoekt kun je ze overal downloaden als PDF, check de bekende P2P programma's. Er zijn er een stuk of 10, die in de basis afgeleid zijn van hetzelfde document. Geldverspilling iig.
Raar? moet toch tussen haakjes..??
Probeerde het net wat anders te maken maar gaat niet meer.

Maargoed, ontopic, waarom zou dit niet werken? Of is de site een bekende faker?
Op zich ziet het er best goed uit :-) wil eigelijk best bestellen maar dan geprint en al, lekker makkelijk.
Hoopte dat iemand mij met feiten zou kunnen vertellen waarom dit niet werkt.

Jaaaaah! ff met limewire pro proberen :-)

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:57

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 23:15:
[...]

Raar? moet toch tussen haakjes..??
Probeerde het net wat anders te maken maar gaat niet meer.
Je doet alleen tag tussen twee haakjes, dus bijvoorbeeld [Oplichting] Kraak de fruitautomaat e-book
Maargoed, ontopic, waarom zou dit niet werken? Of is de site een bekende faker?
Nee, de site lulu is niets anders dan een site waar iedereen documenten kan plaatsen, die dan vervolgens ten gelde worden gemaakt. De originele uploader krijgt een percentage van de opbrengst. Het is niet echt een betrouwbare boekhandel dus.
Op zich ziet het er best goed uit :-) wil eigelijk best bestellen maar dan geprint en al, lekker makkelijk.
Nou dan doe je het, het kost je slechts 5,50 plus al het geld dat je gaat verliezen als je de tips gaat volgen.
Hoopte dat iemand mij met feiten zou kunnen vertellen waarom dit niet werkt.
Jaaaaah! ff met limewire pro proberen :-)
Doe dat, en al na een paar bladzijden lezen kom je er achter dat dit document gelul is. Al was het alleen maar omdat het document 4 jaar oud is, en de fabrikanten inmiddels echt wel de programmatuur veranderd kunnen hebben.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Opi
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Opi

Dit is niet echt een topic voor W&L. Het lijkt me sowieso niet een topic dat in deze vorm op een ander subforum wel op zijn plaats is. Daarom sluit ik het topic.

@ N1020V.
een vriendelijk doch dringend verzoek om Het algemeen beleid alsmede het beleid van W&L door te nemen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Opi op 14-07-2006 23:25 ]

Dit topic is gesloten.