RSS/XML feeds à la CNN op desktop?

Pagina: 1
Acties:

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:44
Hallo iedereen,

Ik ben sinds kort geintresseerd geraakt in deze manier van nieuws. Helaas heb ik korte tijd ontdekt dat ik het merendeel van de programma's heel erg onhandig vindt werken. Ik moet eerst klikken om te zien of er nieuw nieuws is, of het komt heel lelijk in een rechthoek rechtsonderin te staan.

Awel, nu heb ik mijn best gedaan om de goeie trackers te vinden die mij een soort "ticker", zoals je bijv. bij RTL Z ziet of bij CNN, geeft, net boven de startbalk. Active Desktop dingetjes genoeg, maar die verschaffen mij net niet de functie waar ik zo naarstig op zoek naar ben, of ik zie het net overh et hoofd.

Weet iemand zo'n programma die dit voor mij kan doen? Op die manier vindt ik het toch het prettigst.

Voor een voorbeeldje: http://www.appletcollection.com/newsticker.html

Maar dan op mijn desktop, op de voorgrond, ahw. :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:44
Heeft niemand dan enig idee? :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Boomerang
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De Britse omroep BBC heeft wel iets dergelijks. Zie deze website voor meer info.

Verwijderd

RDF-ticker is denk ik wat je zoekt.

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 19:46

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Leuk appje. Gelijk maar eens gekeken.

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)