Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[NAV 2006] Licentie 120 dagen minder geldig? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net Norton Antivirus 2006 geïnstalleerd zie ik tot mijn verbazing
dat ik maar 245 dagen kan updaten, dit behoord toch 365 dagen te zijn, of ben ik nou G** 8)7

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Meest logische zet, neem contact op met Symantec. :) Of is je licentie misschien al 120 dagen eerder ingegaan?

Hoe dan ook, titelfix + move naar Beveiliging & Virussen :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:33:
Meest logische zet, neem contact op met Symantec. :) Of is je licentie misschien al 120 dagen eerder ingegaan?

Hoe dan ook, titelfix + move naar Beveiliging & Virussen :)
Doe ik, ik neem wel even contact op met Symantec......

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ligt aan je licentie. Bij en Fujitsu Siemens PC krijg je maar 30 dagen, bij andere OEMs meer. Ligt eraan dus hoe je je licentie verkregen hebt.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-11 18:21
Glashelder schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:52:
Ligt aan je licentie. Bij en Fujitsu Siemens PC krijg je maar 30 dagen, bij andere OEMs meer. Ligt eraan dus hoe je je licentie verkregen hebt.
Da's een OEM licentie, die dus idd 120dagen geldig is.

TS heeft t net andersom: Hij heeft een full (1jaar) en die is ineens 120dagen MINDER geldig.

Verwijderd

Topicstarter
DJSmiley schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:55:
[...]

TS heeft t net andersom: Hij heeft een full (1jaar) en die is ineens 120dagen MINDER geldig.
Nou dit is geen OEM versie hoor, heb deze gewoon in de winkel gekocht voor € 49,95

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

DJSmiley schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 19:55:
[...]

Dat snap ik. Ik zeg alleen dat het per fabrikant verschilt hoe lang je er gebruik van kan maken... :/

Maar aangezien de TS zegt dat hij het in de winkel gekocht heeft, zal het inderdaad een fout zijn.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
Glashelder schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 20:05:
[...]

Dat snap ik. Ik zeg alleen dat het per fabrikant verschilt hoe lang je er gebruik van kan maken... :/

Maar aangezien de TS zegt dat hij het in de winkel gekocht heeft, zal het inderdaad een fout zijn.

Ik mail wel even met Symantec want als ik ze ga bellen kost dat me nog € 29 ook ! Pfffff
Pagina: 1