[Word 2003] document vevuild

Pagina: 1
Acties:

• Krooswijk.com
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-08-2024
beetje cryptische topic titel misschien, maar het probleem is als volgt.

telkens als ik b.v. heel simpel een regel dikgedrukt wil hebben, of een een bullet voor een regel wil plaatsen, dan wordt dat toegepast op het hele document, wat een flinke tijd duurt. ctrl-z en weer opgelost. doe ik dit echter een aantal keer achter elkaar, dan zie ik mijn document flink groeien (2mb richting 60mb).

als ik met de format painter werk (beetje omslachtig natuurlijk), dan wordt wel alles wel snel en goed veranderd.

iemand die dit probleem herkent en weet waar dit aan kan liggen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zorg dat je je opmaakprofielen op orde krijgt, want daar heb je een foutje gemaakt :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Krooswijk.com
Ik heb zitten zoeken bij "styles and formatting" in Word, om mijn stijlen aan te passen en naar evt. opties als "apply everywhere", maar niks kunnen vinden. Heb jij een specifieker idee waar ik naar zou moeten kijken?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 13:36
Ik zou Word even sluiten, je harddisk afzoeken naar 'normal.dot' en die file even hernoemen naar 'normal.dot.backup' (dit werkt alleen voor nieuwe documentjes)

[ Voor 25% gewijzigd door Witte op 17-07-2006 10:09 ]

Houdoe

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-07 14:28

thomaske

» » » » » »

Wat bij mij regelmatig goed werkt:
- alles selecteren en kopiëren
- nieuw document en plakken
- opslaan

Weet niet of dit in jouw geval ook werkt, maar je kan het proberen...

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

• Krooswijk.com
thomaske schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:46:
Wat bij mij regelmatig goed werkt:
- alles selecteren en kopiëren
- nieuw document en plakken
- opslaan

Weet niet of dit in jouw geval ook werkt, maar je kan het proberen...
dit doe ik inderdaad nu, hierdoor wordt het document weer "klein" en kan ik er normaal mee werken, echter als ik 1 regel wil opmaken, dan wordt dit nog steeds toegepast op het hele document. kan echt niet vinden waar dat aan ligt, doe het voorlopig nog maar met de workaround van de format painter...

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Krooswijk.com schreef op zondag 16 juli 2006 @ 11:32:
Ik heb zitten zoeken bij "styles and formatting" in Word, om mijn stijlen aan te passen en naar evt. opties als "apply everywhere", maar niks kunnen vinden. Heb jij een specifieker idee waar ik naar zou moeten kijken?
als je modify style kiest zit er rechtsonder een 'automatically update checkbox' waarschijnlijk is dat de schuldige..
ik heb hetzelfde probleempje gehad..:(

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Pagina: 1