Ik was ICT student
Daar kregen wij een MSDN account om Windows XP te downloaden, en natuurlijk Office en andere zaken.
Mijn account staat nog open tot begin of eind augustus.
Ik heb dus een Windows XP64 PRO code gekregen van MSDN, alleen staat op MSDN de Engelse versie van XP64 PRO (De Iso)
De Nederlandse XP64 PRO cd moest je op de "werkplaats" afhalen, alleen gaat dat nu natuurlijk niet meer.
Kan ik op de een of andere manier geen Nederlandse Windows XP64 PRO "krijgen"?
Ik download hem het liefste via MSDN, maar hij staat enkel als Engelstalig in de lijst.
Ik heb zelf nog niet echt veel geprobeerd, als ik hem download via een torrent, zou dat dan als illegaal worden bestempeld? Niet dat ik een torrent kan vinden, maar het gaat om het idee.
Voordat het de kant op mocht gaan zoals mijn 3D Mark 2003 topic.
Ik ben niet met illegale praktijken bezig, mag dat duidelijk zijn!
Daar kregen wij een MSDN account om Windows XP te downloaden, en natuurlijk Office en andere zaken.
Mijn account staat nog open tot begin of eind augustus.
Ik heb dus een Windows XP64 PRO code gekregen van MSDN, alleen staat op MSDN de Engelse versie van XP64 PRO (De Iso)
De Nederlandse XP64 PRO cd moest je op de "werkplaats" afhalen, alleen gaat dat nu natuurlijk niet meer.
Kan ik op de een of andere manier geen Nederlandse Windows XP64 PRO "krijgen"?
Ik download hem het liefste via MSDN, maar hij staat enkel als Engelstalig in de lijst.
Ik heb zelf nog niet echt veel geprobeerd, als ik hem download via een torrent, zou dat dan als illegaal worden bestempeld? Niet dat ik een torrent kan vinden, maar het gaat om het idee.
Voordat het de kant op mocht gaan zoals mijn 3D Mark 2003 topic.
Ik ben niet met illegale praktijken bezig, mag dat duidelijk zijn!
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 16:46 ]