't Webbekoms Broek is een plaats waar ik jaarlijks in de zomerperiode heenga voor wat kliekjes. Ik hoop van er ooit heen te kunnen met een dSLR maar door budgetredenen zit ik nog steeds met mijn Canon Powershot A40. Ik probeer de A40 tot z'n max te pushen maar er blijft een limiet, natuurlijk. Daarom ook een testcase. Sommige vind ik al beter gelukt dan anderen. Enfin, jullie zien maar!
De foto's zijn allemaal licht bewerkt in Photoshop. Beetje met de kleuren gespeeld of met de crop.
1.

Mijn fotogenieke fiets staat altijd weer klaar voor een pose.
2.

Een kleurrijk, uitgestrekt veld dat wel duidelijk de beperkingen van mijn Powershot laat zien in terme van kwaliteit, imo.
3.

Niet zo geslaagde foto maar vond hem toch iets hebben, dus dacht, ik steek hem er maar bij.
4.

Een fijn kabbelend beekje. Deze foto vind ik wel iets fris en kleurrijks hebben.
5.

Beetje de industrial-toer op gaan. Deze foto had wat meer 'recht' gemogen, vind ik.
6.

Een vreemde foto. Vind hem zo iets afgelijnd, zo iets oneindigs hebben.
7.

De reflectie van de zon op het water doet'm het wel hier, vind ik. Best geslaagd imo.
8.

Koetjes!
9.

En nog meer koetjes!
10.

Terug wat industrial. Deze is aardig gelukt, vind ik.
11.

Deze heeft aan de rechterkant zo ook weer iets oneindigs. Best leuk.
De foto's zijn allemaal licht bewerkt in Photoshop. Beetje met de kleuren gespeeld of met de crop.
1.

Mijn fotogenieke fiets staat altijd weer klaar voor een pose.
2.

Een kleurrijk, uitgestrekt veld dat wel duidelijk de beperkingen van mijn Powershot laat zien in terme van kwaliteit, imo.
3.

Niet zo geslaagde foto maar vond hem toch iets hebben, dus dacht, ik steek hem er maar bij.
4.

Een fijn kabbelend beekje. Deze foto vind ik wel iets fris en kleurrijks hebben.
5.

Beetje de industrial-toer op gaan. Deze foto had wat meer 'recht' gemogen, vind ik.
6.

Een vreemde foto. Vind hem zo iets afgelijnd, zo iets oneindigs hebben.
7.

De reflectie van de zon op het water doet'm het wel hier, vind ik. Best geslaagd imo.
8.

Koetjes!
9.

En nog meer koetjes!
10.

Terug wat industrial. Deze is aardig gelukt, vind ik.
11.

Deze heeft aan de rechterkant zo ook weer iets oneindigs. Best leuk.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.