Hallo,
Ik weet dat er veel topics al hier over gaan maar het lukt mij maar niet om bij deze router bepaalde poorten naar een computer te forwarden. Met andere routers zoals sitecom / e-tech / linksys is het me altijd gelukt om dit te doen (bij kennissen etc)
Ik heb een ftp server draaien op een machine wat een ip krijgt van 192.168.2.5. In de router heb ik de volgende poorten geforward die ik altijd standaard gebruikte bij mijn vorige router:
5010 - 5010 TCP (is de poort van de ftp server, en dit staat ook ingesteld bij de ftpserver zelf)
5011 - 5050 TCP voor de NAT range (ook dit staat ingesteld bij de ftp server)
Hieronder een screenshot van de router hoe ik het heb ingesteld:

Firewalls staan uitgeschakeld en DMZ heb ik ook geforward naar 192.168.2.5
Als ik daarna mijn oude sitecom router weer wil aansluiten gaat alles zonder problemen...
Wat doe ik fout?
Ik weet dat er veel topics al hier over gaan maar het lukt mij maar niet om bij deze router bepaalde poorten naar een computer te forwarden. Met andere routers zoals sitecom / e-tech / linksys is het me altijd gelukt om dit te doen (bij kennissen etc)
Ik heb een ftp server draaien op een machine wat een ip krijgt van 192.168.2.5. In de router heb ik de volgende poorten geforward die ik altijd standaard gebruikte bij mijn vorige router:
5010 - 5010 TCP (is de poort van de ftp server, en dit staat ook ingesteld bij de ftpserver zelf)
5011 - 5050 TCP voor de NAT range (ook dit staat ingesteld bij de ftp server)
Hieronder een screenshot van de router hoe ik het heb ingesteld:

Firewalls staan uitgeschakeld en DMZ heb ik ook geforward naar 192.168.2.5
Als ik daarna mijn oude sitecom router weer wil aansluiten gaat alles zonder problemen...
Wat doe ik fout?
[ Voor 5% gewijzigd door Possible op 14-07-2006 14:18 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live