Ik heb ooit eens een vraag stelt waar je de serie Invasion via het net downloaden aan een persoon wie boven mij in de thread vertelde dat er de mogelijkheden voor waren. Enkele dag later ontvang ik een push bericht van Fisico dat het een warez vraag is. Ik stuurde hem direct een e-mail met daarin uitleg maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug ontvangen.
Vandaar mijn thread hier nu om dit eens onder aandacht te brengen:
[rml]aex351 in "[ Serie] Invasion"[/rml]
Vele series zijn namelijk gewoon legaal te downloaden, en nee dat zijn geen rips of wat dan ook. En ondanks we in Nederland leven ging mijn vraag ook daar naar uit. Daarnaast al was die vraag bedoeld voor een download link naar een rip, films downloaden in Nederland is niet illigaal. Dus mag je het ook niet al warez bestempelen, gezien we immers in NL leven en niet Amerika.
Vandaar mijn thread hier nu om dit eens onder aandacht te brengen:
[rml]aex351 in "[ Serie] Invasion"[/rml]
Vele series zijn namelijk gewoon legaal te downloaden, en nee dat zijn geen rips of wat dan ook. En ondanks we in Nederland leven ging mijn vraag ook daar naar uit. Daarnaast al was die vraag bedoeld voor een download link naar een rip, films downloaden in Nederland is niet illigaal. Dus mag je het ook niet al warez bestempelen, gezien we immers in NL leven en niet Amerika.
[ Voor 5% gewijzigd door aex351 op 14-07-2006 13:19 ]
< dit stukje webruimte is te huur >