Toen ik m'n Mac gekocht heb, heb ik er de bluetooth set bijgenomen. Mooi setje, ben er zeer tevreden van, maar een muis met scrollwheel en een rechterknop zou me toch wel handiger zijn voor Photoshop, Cad en dergelijke. Aangezien ik nu toch betaald heb voor die ingebouwde BT ontvanger, zou ik dus liefst terug een BT mouse hebben. Ik heb mijn USB poorten alle 4 nodig en wil dus geen IR-ontvanger of gewone kabelmuis inpluggen. Na wat opzoekwerk krijg ik de indruk dat dat die ideale BTmuis er niet echt is:
macmice BT: wordt nog nauwlijks verkocht, zou slechte kwaliteit plastiek zijn en batterijen vreten.
Microsoft Intellimouse explorer: werkt niet met mac (ik dacht dat bluetooth niet OS gebonden was?)
Kensington pilotmouse miniBT: iets te mini om een hele dag mee te klikken
Macally BTmicro: hetzelfde als hierboven, meer een transformer dan een muis
Macally BTmini: ook vrij klein, en zou ook makkelijk verbinding verliezen
Logitech MX1000 : lijkt zeer goed, maar enkel in desktopset te krijgen
Dit is niet mijn mening, dit leidde het af uit de reviews die ik opgesnort heb. Aangezien ze in Itpro (tja, dat is veruit de enige apple winkelketen hier in belgië) geen van deze hebben opgesteld, en ze mij er ook geen willen uitpakken, vraag ik hierbij dus aan alle tweakers wat hun ervaringen zijn.
alvast bedankt
macmice BT: wordt nog nauwlijks verkocht, zou slechte kwaliteit plastiek zijn en batterijen vreten.
Microsoft Intellimouse explorer: werkt niet met mac (ik dacht dat bluetooth niet OS gebonden was?)
Kensington pilotmouse miniBT: iets te mini om een hele dag mee te klikken
Macally BTmicro: hetzelfde als hierboven, meer een transformer dan een muis
Macally BTmini: ook vrij klein, en zou ook makkelijk verbinding verliezen
Logitech MX1000 : lijkt zeer goed, maar enkel in desktopset te krijgen
Dit is niet mijn mening, dit leidde het af uit de reviews die ik opgesnort heb. Aangezien ze in Itpro (tja, dat is veruit de enige apple winkelketen hier in belgië) geen van deze hebben opgesteld, en ze mij er ook geen willen uitpakken, vraag ik hierbij dus aan alle tweakers wat hun ervaringen zijn.
alvast bedankt