Welk stuurtje moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik had een guillemot zonder ff, maar die schakel hendels achter het stuur werden tot 2 keer toe slap, de veer geknapt ofzo.
Ik ben dus niet echt tevreden over dit stuur, welke andere stuurtje zonder ff zijn goed? Met lekker zware pedalen en degelijk spul, wat die guillemot was toch een beetje erg plastic achtig. (graag ook met schakel hendels achter het stuur net als in f1)

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Sturen --> Hoe duurder, hoe beter

Verwijderd

Ik heb zelf sinds een week de "Logitech Wingman Formula Yellow". Dit is de versie zonder force-feedback... Bevalt prima... wel vrij prijzig... fl. 200,- maar als je em op internet gaat zoeken, pricewatch, kun je hem wel goedkoper vinden denk ik...

• T.S.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het Ferrari Force feedback stuurtje van guillemot is een erg fijn stuurtje, lekkere feedback, goede grip, en degelijk. :)
(het oude model was een stuk minder)
De uitvoering zonder feedback is idd wel behoorlijk gammmel, maar die kost dan ook niet veel.

Verwijderd

ik heb de Logitech Wingman Formula Force

lekker degelijk stuurtje, als de versie zonder FF even degelijk is heb je een goed stuurtje

Verwijderd

Guillemot heeft een nieuwe versie van de schakelhendeltjes en vervangt ze gratis, moet je ff voor zoeken.
Als je een nieuw stuur zoekt, kun je een ACT-LABS RS/Force RS kopen, of ff wachten, er komen binnenkort nieuwe sturen uit...

• The_Yeti
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Ik heb ook een Guillemont Ferrari FF, super tevreden over, 250 piek bij funprice. Alleen de schakelhendels zijn al naar de klote (na 2 maanden).
Retardo: Moet ik terug gaan naar de leverancier, of opsturen naar de importeur om ze te laten vervangen ??

Verwijderd

De nieuwe Guillemot Force Feedback schijnt de beste te zijn tussen 300&400 gulden, voor 400-450 gulden heb je HET ideale racestuur, de Act-Labs Force RS.
C!T:

"Het stuur heeft een LEREN bekleding en ligt enorm lekker in de hand."

"De bevestiging past alleen op bureaus zonder obstakels onderaan, maar het zit wel erg solide vast."

"De pedalen van de Force RS zijn de beste die we tot nu toe zijn tegengekomen, je hebt de meeste controle. Hetzelfde geld voor de force feedback, de beste van alle verkrijgbare ff-sturen"

By the way, hij heeft schakel op het stuur indeed (zoals bij F1)

Verwijderd

Bloody-Titan; het ACT-Labs stuur is van imitatie-leer, wata vrij snel los gaat en plakkerig wordt (niet zelf ervaren maar gelezen).

The_Yeti; ik heb ergens een berichtje erover gelezen, ik zal eens gaan zoeken, ik post het hier wel als ik het gevonden heb...

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
Ik zag vandaag in een duitsblad ( naam kwijt, doorgekeken bij de kiosk ) een zeer mooi stuur staan, was een zwaar verbeterde versie van de Thrusmaster T3, wordt hier verkocht onder de naam Ferrari 360 Modena ( Guillemot dus ). Ik zou daar is naar uitkijken, zaten ook schakel hendels achter het stuur, goeie knoppen ook op het zicht.
Verder zag hij eruit als de T3, die heb ik, goed stuur ( non ff trouwens ), pedalen ook lekker zwaar.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

ah..found it, het stukje over de guillemot sturen en de hendeltjes staat op www.joy-stick.net

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:45

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Ach.. de PERFECTE sturen vind je op http://www.thomas-superwheel.com/1024x768/prods/mod27c.htm

kost wel wat, maar dan heb je tenminste GOED spul.

Sys Specs

• The_Yeti
  • Laatst online: 18-01-2014

The_Yeti

bibo ergo sum

Thanks, Retardo, ik zal eens proberen...
Pagina: 1