Toon posts:

Voeding core 2 duo

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb al 2 jaar een 350 watt voeding. sinds die 2 jaar heb ik een nieuwe grafische kaart gekocht (6800 GE) en 2 fans. mijn voeding is al niet erg stabiel en tijdens het spelen van hitman bloodmoney start mijn pc opnieuw op waarschijnlijk door te weinig vermogen.
nu wil ik een 480 watt voeding kopen maar steeds zie ik bij de specs staan: ondersteund pentium 4..
ik wil latur dit jaar ook overstappen op een core 2 duo dus mijn voeding moet daarmee wel overweg kunnen. moet ik nu wachten met het kopen van een voeding of kan elk voeding gebruikt worden met elke processor??? dus ook core 2 duo

alvast bedankt

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:39:
hey ik heb al 2 jaar een 350 watt voeding. sinds die 2 jaar heb ik een nieuwe grafische kaart gekocht (6800 GE) en 2 fans. mijn voeding is al niet erg stabiel en tijdens het spelen van hitman bloodmoney start mijn pc opnieuw op waarschijnlijk door te weinig vermogen.
nu wil ik een 480 watt voeding kopen maar steeds zie ik bij de specs staan: ondersteund pentium 4..
ik wil latur dit jaar ook overstappen op een core 2 duo dus mijn voeding moet daarmee wel overweg kunnen. moet ik nu wachten met het kopen van een voeding of kan elk voeding gebruikt worden met elke processor??? dus ook core 2 duo

alvast bedankt
Ik heb een 300 watt voeding ATX 2.0 en een Dual Core 3,0 Ghz 2006 Presler (2x 2MB cache) en een 7600 GT. EN heb totaal geen problemen, denk dus dat je ergens veel stroom verspilt.

En in principe kan elke voeding met elke processor worden gebruikt, mits die krachtig genoeg is.
Heb trouwens juits gebhorod dat de processoren steeds zuiniger en krachtiger worden, dus als je nu een processor als ik kan draaien kan je een Core 2 ook draaien.

PS: Ik denk nog lang niet aan overstappen met deze processor, heb jij soms ene hele oude?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 10:45 ]

• ChessSpider
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-04 07:42
welk merk voeding gebruik je?
Sweex en etc maken over het algemeen slechte voedingen.

Verwijderd

Topicstarter
FSP Group inc 8)7
ik heb een medion pc dus de voeding zat er al in

Nou ik heb een Pentium 4 3,4 Ghz 512 kb cache van 2 jaar geleden, niet dat ik er ontevreden mee ben maar als een duel core VEEL beter is dan zou ik dat wel willen. maar enige nadeel is dat ik dan heel veel moet vervangen zoals moederbord geheugen hardeschijf en misschien ook mijn agp kaart

Waar moet ik op letten dan bij het kopen van een nieuwe voeding ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2006 10:56 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Overige Hardware gaat over voedingen. En daar loopt een centraal "Welke voeding moet ik nemen?" topic. In de topicstart daarvan kun je bergen informatie terugvinden.

Dit topic is gesloten.