mail automatisch op gezet tijdstip verzenden

Pagina: 1
Acties:

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Besten,

Weet iemand een manier om een mail op een gezet tijdstip in de nabije toekomst te verzenden.
Zeg dat ik 10 mails om 16.00 vanmiddag wil verzenden, zonder dat ik er dan dus bij ben.
Ik gebruik windows xp. Client: thebat, express en pocomail.
oh ja, draai geen eigen smtp server

[ Voor 8% gewijzigd door BertvanErnie op 14-07-2006 09:03 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

De meeste applicaties hebben wel de mogelijkheid om een mail te schedulen, maar die gaan ervanuit dat de applicatie ook actief is op dat tijdstip. Gaat het om een mailing of een paar losse emails die je op gezette tijden wilt versturen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hier kunnen we dus niet zoveel mee. Met mail + delay of + schedule vind je een zee aan informatie en het is maar gokken wat je zelf al gevonden hebt e/o geprobeerd.
Simple schedulen zou geen probleem mogen zijn, dus leg eens meer in detail uit wat je wilt, wat je zelf al gevonden hebt en waarom dat niet voldoet.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• BertvanErnie
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Niesje schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 10:26:
Hier kunnen we dus niet zoveel mee. Met mail + delay of + schedule vind je een zee aan informatie en het is maar gokken wat je zelf al gevonden hebt e/o geprobeerd.
Simple schedulen zou geen probleem mogen zijn, dus leg eens meer in detail uit wat je wilt, wat je zelf al gevonden hebt en waarom dat niet voldoet.
welnu dan zal ik ws. geen licht zijn, ik heb deze functie niet gevonden in mijn applicaties (OE, thebat! en poco). Ik wil een nieuwsbrief van een hobbyclub elke dinsdag om 07.00 naar ongeveer 25 man sturen. That's all. Lijkt me niet veel voor te stellen. Nu doe ik het nog dus handmatig op dat bewuste tijdstip.
Ik lees wel over een functie "niet verzenden voor: " maar ik zie alleen een funcite bij OE : "later verzenden" en boeltje komt dan in en postvak uit te staan.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Geen idee of die het kunnen, maar het staat gewoon in de bericht-opties (en F1) van Outlook. (En bedenk dat OE de al tijden niet bijgewerkte, basic versie van een mail app is van MS).

Daarnaast kan je natuurlijk gebruik maken van een commandline of anderszins scriptable mail programma.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)