Voor de Epson kenner

Pagina: 1
Acties:

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Ik heb een Epson Stylus Color 400, het probleem nu is dat hij niks meer wil printen.:( Alles gecontroleerd printerkabel etc. opnieuw geïnstalleerd niks helpt.|:(
Als je de Epson Status Monitor aanklikt dan is de printer OK maar het inktlevel is leeg geen groene of gele balken aanwezig.
Wie weet er een oplossing???

Inktcartridges zijn pas vernieuwd. Ik heb 2 weken voor het laatst heavy geprint en de kop wordt telkens schoongemaakt.
Kan het niet aan de printerpoort liggen op het motherboard???:( Dan ben ik echt in de aap gelogeerd. Of zou de printer kaput zijn???

Alvast bedankt!!!:)

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Tacoos

i am i

Zijn je cartridges leeg?
Zo nee:
Die status monitor is heel erg dom.Hij weet echt niet hoeveel inkt er in je cartridges zit, maar na zoveel prints zouden je cartridges leeg moeten zijn en moet je er dus nieuwe in doen.
Gevolg: printer print niet meer.
Probeer eens wat er gebeurt als je de cartridges eruit haalt en weer erin zet.
Je heb dan weer 'nieuwe' en 'volle' cartridges.
De monitor geeft weer volle cartridges aan en je zou weer moeten kunnen printen.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Verwijderd

kijk eens of ze niet uitgedroogd zijn. dus waar de inkt uit de cartridge komt zodat ie misschien verstopt zijn geraakt. dat kan komen doordat ze allang open zijn of te lang aan de "buiten" lucht zijn blootgesteld.

Verwijderd

Ik heb nu ook een epson stylus color 400, volgens mij zijn de inktpatronen uitgrdroogd omdat je ze te weinig hebt gebruikt. Een andere oplossing is, bovenop zo'n kartritsj it zo'n labeltje dat je eraf kunt halen, probeer dat eens!

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
ja cartridge eruit halen en dan er weer in dat is echt een goede raad dan kun je ze namelijk gelijk in de vuilnisbak gooien ze doen het dan zeker niet meer maargoed is weer goed voor de verkoop van nieuwe.
voor sommige zou het eens goed zijn als je ook de handleiding eens zou lezen dan kun je direkt lezen dat cartridges eruit halen niet tot de slimste opties behoort.

• CrusaderNoR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-05 12:53
Sorry jongens, ben stom geweest :+

Van de printerkabel was een pinnetje naarbinnen gedrukt. Stom stom stom |:(

Iedergeval bedankt voor jullie raad!!!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Tacoos

i am i

:(
Ik heb al jaren epson dus die handleidingen ken ik ook al aardig. En een epson ook.
Een cartridge eruit halen is echt niet het einde voor zo'n ding.
Je moet 'em alleen niet een dag op je desk laten hangen nee.
Voor sommige mensen zou het lezen van een handleiding over tact en respect misschien een oplossing zijn?>:)

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Pagina: 1